Eesti uudised

BLOGI | SEITSE PUNAKÄRBEST ÜHE HOOBIGA! Probleemne tank jõudis Viimsi. Narva linnapildist kadusid üksteise järel ka teised punamonumendid (330)

LISA KOMMENTAAR

uilo17. august 2022, 23:02
Istun siin garantiinis oma rõugetega ja lasti korraks jalutama. Minu missioon on , et iga homole omad rõuged. Kus on Televisioon?
uilole17. august 2022, 20:49
Venemaa müüb oma maavarasid teistesse riikidesse ja on isegi juba kahtlusi , et Euroopa ostab Lõuna - Ameerika kaudu hirmkallist energiat , mida Venemaa sinna on odavalmalt müünud . Suure „ringiga kalli hinnaga on ikka need Euroopa heategijad, demokraadid , libreaalid = tegelikult ühed suured to.hma..id sunnitud vene õli ostma.
kaugel kaugel kus on minu kodu17. august 2022, 19:48
Okupatsiooni ülistavad ja sõda ilmestavad ning hävitamist kajastavad monumendid tuleks Eestis kõik ära viimseni viia avalikust ruumist minema. Mida rutem, seda parem kui juba on sellega alustatud. Et nad on siiani olnud ja kujutavad ainult võimu läbi teiste hävitamise, kusjuures ka lapsed näevad selliseid ja õpivad , et võim on sõjamasinad ja teiste üle on rusika ja hävitamisevõim...See pole ok . Siiralt kahju neist lastest ja noortest, kelle vanemad nüüd tassivad sinna paljale kohale lilllepotte.
Köik17. august 2022, 20:24
need monumendid tuleb Viimsisse viia.
KJ18. august 2022, 04:20
TULD JA TÕRVA LÄÄNE VABAMÜÜRLASTE RÖÖVORJANDUSELE, LGPT, ZELINSKILE UKRANA LABORITES VÄLJATÕTATUD MAASBIOLOOGIA RELVADE AUTORITELE, SOROSELE ,URSULA VON LIIENILE....SIMON GOLBERGILE ,RAIPEKAJAKALE !
17. august 2022, 19:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
on17. august 2022, 23:27
kahju venelastest venemaal- 10-20 aastat annab see puutja alustatud sõda neile tunda..küll Haag ka kohut mõistab sõjakurjategijate üle ja eks putin, solovjov, kiseljov, jne. saavad ka oma teenitu- nad ripuks kõik nööri otsas aga euroopa humanism kahjuks ei lase.
KJ18. august 2022, 04:30
on .Pehmikm oled .kõik sõjad maakerea ajaloos on organiseerinu ANGLOSAKSIDE HAIGLANE SÕDIMISHIMU! NAD TAPSID VIIMSENI KÕIK AM,MANDRI INDIAANLASED ,JRELTULIJAD AETI RESERVUAATIDESSE ,JA ALGASKI NAAFRIKLASTE ORJAKAUBANDUS ,MAAVARADE RIISUMINE,,,EESTI SÖJARDID ON MAAILMA ANARIA ,RAHVUSTE VIHKAMISE USA ,ISREALI ,BRÜSSELI IMPEERIUMI USTAV KOER!
to Kremli17. august 2022, 15:04
Mida lääs teha saab , mitte kui midagi , sanktsioonid Venemaad eriti ei kõiguta . Meie , eurooplased oleme varsti ise „ sotsiaalabi nivoole“ langenud , sest sellist survet ei kannata ükski liit välja . Ränne , igast ilmakaarest tulllakse meie kulule elama , hinnad , rahade saatmine põhjata Ukr auku .
xmx17. august 2022, 15:39
Seda kahjuks ei taheta uskuda ja siit ka oravapartei kõrge reiting, kuid kukkumine saab olema valus.
uilo17. august 2022, 19:29
no kuda ei kõiguta: https://majandus.postimees.ee/7582257/katastroofiline-varing-venemaa-rahandusministeerium-tunnistab-eelarvetulude-kokkukukkumist https://majandus.postimees.ee/7583032/raha-pogeneb-venemaalt-elanikud-viivad-nadalas-valismaale-1-5-miljardit-dollarit https://majandus.postimees.ee/7585706/gazpromi-2022-aasta-7-5-kuu-toodang-vahenes-13-protsenti
Putin17. august 2022, 20:27
on kogu Euroopale juba sanktsioonid peale pannud ja sama lajal södib ka veel. Tehke silmad lahti juba, kui EU tahaks Venel kraane kinni keerata siis ta oleks seda juba teinud. Putin naerab selle pehmo-euro yle.. Gaas, nafta, elekter..kogu euroopa ulub.
to Mulle17. august 2022, 11:14
Unista edasi , tegelikult seisab Zelenskõi seljaga vastu seina , aga alla anda ka ei saa , kuna teeb ennast sellega naeruväärseks . Ta klammerdub kümmne küünega oma šeffi toolist kinni ja veab kogu asja aastaid , aastaid kuni mõruda kõpuni . Lõpp tuleb siis kui talle enam raha ja sõjatehnikat ei anta .
xmx17. august 2022, 12:08
Selles on sul tuline õigus. Kloun jääb klouniks isegi siis kui talle kroon pähe panna.
Kremli17. august 2022, 14:23
eliit on paanikas. Koguni sedavõrd, et keegi Vladimir Putinile väga lähedal seisev isik võttis salamisi ühendust Läänega, palumaks abi sõjaga kuidagi ühele poole saamisel.
to-Kremli17. august 2022, 15:35
Usu aga igasugust liberaalset propat. Vaata välis- kanaleid, siis näed kui kehv on seis ukritel.
Suhtlen17. august 2022, 16:30
pea iga päev endise õemehega, madistab Ukrainas okupantide vastu. Ei ole ukridel häda midagi, seis on rahuldav. Pigem on okupandid hirmunud, lubatud nädalast saab pool aastat ja asi kisub ku.iseks. Kuid vene on alati hoopleja olnud, niipalju kui mina mäletan.
to-suhtlen17. august 2022, 17:31
Madistab ta jah--istub kuskil kännu all ja palub allahi. Kui ukritel midagi viga pole, siis miks V.Z koguaeg hädaldab ja kerjab?
uilo17. august 2022, 19:38
Putler on punkris nagu Hitler
Augusti17. august 2022, 23:09
9 ndal kuupäeval oli Krimmis , rannas explosioonid , ilmselt ( täna õhtune artikel Bild . de ) olid need Ukraina enda poolt tehtud sabotage st. sabotaaš !
Hoooholid17. august 2022, 09:36
pole kunagi Eestlastest lugupidanud, sõjaväes sai nendega küllalt kakeldud kuna nad pidasid meid fašistideks.
Veenelased17. august 2022, 09:38
ei pea kellestki lugu.
Visage17. august 2022, 10:05
Nad ei pea kellestki lugu . Eesti on ka nende bossile ei mitte midagi ütlev maa , ükskord said suurema summakese , aga teavad väga hästi , et rohkem ei anta ( pole ju endalgi midagi , Vilj ,,,, haigla ehitamisekski mitte ) .
to Veehelased17. august 2022, 10:20
Hohoolid ongi ka veenelased. Isegi keel ja kirjapilt suht sama.
uilo17. august 2022, 19:21
Vaenlase vaenlane on meie sõber.
KJ18. august 2022, 05:47
uilo ,BIDEN ,BRÜSSELI MAFFIA ,ISREALI OLIGARHID,MILJARDER PEDOFIIL ZELINSKI ,VENNATAPJA PARASHENKO..EESTI UUSPARUNITE KAPO KATUSEL RAHVA RAHA RIISUJATE ELIIT ON MU VERIVAENKLANE JANENDE ORJAD ,KES JUM,ALDAVAD NEID ,ARVA IUSE ,KUI MADINAKS LÄHEB...
juku17. august 2022, 06:46
nüüd aeg saata minema siit ka kommunistid ja nende pered-nagu tehti eestlastega küüditamistel,,,,maha kommunistid !!!
inemine17. august 2022, 15:15
Siis peab kajak kah siit kaduma .
KJ18. august 2022, 08:15
KÕIGE AGARAMAD KÜÜDITAJAD JA TAPPATALGUSI ORGANISEERIJAD OLID EESTIS UKRAINAST SAADETUD BANDEERLASTEST NKVD,NAD ON LIHUNIKEKS JOHN DEMANJUKS TAOLISTEKS SÜNDINUD !UKRAINA ON TÄIS KUULSAID INIMSÖÖJAID ,LUGEGE VIKIPEEDIAS!
17. august 2022, 06:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mulle17. august 2022, 09:58
tundub, et toimuma hakkab vastupidine, ukrid alustavad venede hävitamist.
no17. august 2022, 03:03
hea, et lõpuks minema viidi, aga huvitav kaua kaja nüüd sellega kiidelda kavatseb lootuses, et muud ämbrid unusatakse? Tartu rahu ja vabariigi aastapäeval on ta ilmselt jälle kadunud nagu eelmised korrad on näidanud...
elektri kw hind on 4000 euri tunnis17. august 2022, 01:22
ehk aeg tulla rahval tänavatele SEADUSLIKEL alustel oma laste ja perede eest seisma. Kaja, kui aru pähe ei võta, siis karda sügist, ehk ´Prantsuse Revolutsioon´ on kordumas. Reeglina ajalugu kordub, kradi imperialistid.
tank tankiks,17. august 2022, 01:18
aga ärge laske üle piiri enam Ukraina barbareid, kes hävitavad pikapeale meie Eesti. Aja küsimus ja Kaka laulab ikka kammajaad.
mode17. august 2022, 01:15
ära kustuta komme ja nulli neid, see ei aita vaid külvad vägivalda ja ega EV valitsusel enam pikka pidu ei ole.
Penskar 7117. august 2022, 00:07
Ma ei kujuta ette kultuuritoojad kuidas te saate meie maapinnal elada, vene lennuvägi pommitas ju maatasa sõja lõpul Narva, Tartu, Tallinna, Kuressaare jne, ja te julgete veel öelda, govarite po russki, ärge kiusake vabasid rahvaid, lõpuks nad saavad aru ja kukutavad teie stanilistliku reezimi.
Urmas17. august 2022, 00:33
See oli enne, aga praegu me oleme Ukraina poolel ja sisuliselt sõjas, sest varustame sõjariistadega Ukrainat ja enam me okupatsiooniaja mälestusmärke ja Venemaa šovinismi ei kannata.
KJ17. august 2022, 08:10
Kuidas sa seda nimetad ,et eestis on 30,astat röövkapitalism , eesti rahva ,kultuuri hävitamine globalismi ,alde lgpt,moslemismi ,lääne vabamüürelaste anarhistide maailma politsei uuskorra kehtestamist !
Memmede kogukond17. august 2022, 00:03
No nüüd eestimeelne valitsus võimul ja väga tegus! TUBLID...
pENSKAR 7116. august 2022, 23:22
No lõpuks ometi saan ma oma isa hauale minna ja üelda, taat sinu unistus on täitunud tema muidugi ennustas, et punaste praht koristatakse ära 2025 aastaks. Teie kultuuritoojad pange oma suu kinni, tööd rügavad Eesti talupojad ja haritlased tapsite kohapeal või saatsite siberi laagritesee ja metsatesse surema. Tulge mõistusele, te ülistate roimarite võimu, lugege eesti ajalugu, te hävitasite ühe väga rikka väikeriigi ja nüüd karjute et, teid on 130mil. ja kõik peavad teile alluma. Tank viidi ära, aga Narva sild on alles, head teed teile, onu putja ju ootab teid! Head ja õnnelikku teed teile!
pENSKARile17. august 2022, 01:11
Siberisse saadeti naabrimene näpunäidete järgi, sest olen eestlane ja saatjateks olid ka eestlased-pühakud.
eesllane17. august 2022, 15:22
Eesllase parim toit on teine eesllane.
Sinu nimi16. august 2022, 22:45
Ka mujalt Eestist tuleb need punamonumendid ära koristada, mitte ainult Narvast.
Urmas17. august 2022, 00:17
Urmas17. august 2022, 00:24
Kõik koristatakse ära ja mingisugust läbirääkimist või dialoogi ei ole vaja pidada. Kui kaitsed Narva tanki, siis: tühistame elamisloa! Piir on samas lähedal, Putin kutsub, hakka astuma ja ära tekita konflikte!
Hauarahu17. august 2022, 15:23
Hauarahu rüvetajatel läheb halvaks.
Viige16. august 2022, 22:15
See Stockmqnni maja vastas katusel olev stalini viisnurk ka muuseumi.
kesse siis16. august 2022, 22:25
maja ära lõhub Tallinas punaste kätega
Käed17. august 2022, 20:31
eemale "Tyrgi Saatkonnast" ma elan seal.
Ükskõikne Ork16. august 2022, 21:12
Nu ja siis? Sauronid valitsevad teid niigi kõiki.
nüüd16. august 2022, 21:01
järgmine töö on koolid eestikeelseks teha, mitte sellega veel 30 aastat oodata!
TV Spielfilm16. august 2022, 21:59
Vale samm , kui venelased , ukrainlased eestikeelsetes koolides õpivad ja 100 % eest keelt oskavad ei lähe nad kunagi enam tagasi . Never ever !
Oioi17. august 2022, 01:21
Küsi, BUH, ruttu oma apteekri käest rohtu, sinuga on päris pahasti.
16. august 2022, 20:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
KE siiski või16. august 2022, 22:29
Soovitajale16. august 2022, 20:22
Kirjavead nimes , andestage , aga oma „ kunstniku nime „ võib igaüks kirjutada nii kuidas ta ise soovib . Naljakas tänitamine .
meenutaja16. august 2022, 20:17
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/69090107/kui-monumente-teisaldati-dunamiidiga
xmx16. august 2022, 20:07
Inimesed on ära unustanud, et 2-ses maailmasõjas võitlesid ka Eestlased mõlemal pool rindejoont. Selle tangi oleks saanud ka vaikselt ära koristada aga ei ---kellelegi oli vaja seda šõud. Arvake--kellele?
20.46-le17. august 2022, 01:27
viha ei teki iseenesest, ju on põhjust ja üheski konfliktis pole vaid süüdi üks osapool. Arvan, et Putin ajab õiget asja, päästab maailma rahva orjastamisest ja hävingust, aga ega see kohe kohale jõua, nii nagu olid asjad koroonaga. Nüüd inimesed mõistavad, et koroona on tsirkus.
Urr17. august 2022, 01:29
Tanki, mitte tangi. Kust pagan see tangi nüüd juba lausa massidesse ilmus? Tank, tanki (II välde), tanki (III välde). Tang, tangu, tangu.
Tangidega17. august 2022, 20:32
vöid oma varbakyysi löigata.
16. august 2022, 20:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mis16. august 2022, 20:26
pauguga? Teie ''Kursk'' proovis pauku teha kuid läks ise lõhki. Miks läks? Sest torpeedol oli kiri ''Made in Russia''. Väga praak on teie ''paugutajad''.
Miks16. august 2022, 20:46
Uskumatu missugune vihkamine sul on Eesti ja eesti inimeste vastu. Miks sa kirjutad niisuguseid asju? Kas su vanemad ei ole sulle õpetanud, et peab inimesi respekteerima.?Ja miks sa eesti keeles korralikult ei oska kirjutada? Miks sul nii palju viha on? Selle asemel, et nii palju vihata siin maailmas hakka õppima, eesti keelt ja ajalugu ja siis sa hakkad rohkem asjadest aru saama. Sa võib-olla pead kontakti võtma psühhiaatriga, ei ole ju nii hea, et sinus on nii palju viha.
Mell16. august 2022, 19:58
Miks oli vaja nii palju kära selle rauahunniku pärast. Oleks üks päev läinud ja keegi poleks tähelegi pannud. Nüüd pidi nii palju resursse raiskama rahva raha eest,ajuvaba ju tegelikult. Mida nagu üldse tõestati selle jamaga,lihtsalt viha külvati,eriti veel nii keerulisel ajal nagu praegu on.
Urmas17. august 2022, 00:09
Nüüd läks, näitena, et eestlane on peremees omal maal ja vaenlase tank läheb kui peremees tahab!!! Õige käik! Putinistist venelasega ei saa läbi rääkida! Kes on peremees omal maal? Eestlane!
Tangi saatus16. august 2022, 19:25
Aga päris ära koristada ja lõhkuda nagu ka ei riskeerita , sest ilmselt siiski kardetakse tagajärgi . Mine tea, kuidas idast sellistele aktsioonidele vastatakse .
Ida16. august 2022, 19:45
räägib alati ka tegemata jäänud asjade üle.
16. august 2022, 19:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Orkil16. august 2022, 19:22
tatd jookseb ja hala jätkub kauemaks :) Hea näitaja.
16. august 2022, 18:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Põrgu16. august 2022, 19:17
on vene keelt täis, küll jõuad ka sina oma orkidega seal mokalaata pidada.
Mis krdi muuseumisse16. august 2022, 18:23
Vastu taevast lennutage punaromu
16. august 2022, 18:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ei saa aru16. august 2022, 21:08
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
Ei saa aru16. august 2022, 21:08
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
Ei saa aru16. august 2022, 21:08
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
Ei saa aru16. august 2022, 21:09
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
Ei saa aru16. august 2022, 21:10
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
Ei saa aru16. august 2022, 21:11
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
Ei saa aru16. august 2022, 21:11
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
Ei saa aru16. august 2022, 21:14
Ma ei saa aru mis sa mõtled. Sa pead respekteerima Eestit ja eestlasi ja valitsust. Seda mis valitsus praegu teeb on nii hea ja seda ei ole keegi teinud 30 aastat. Me peame austama valitsust aga mitte niisugust asju kirjutama nagu sa kirjutad.
tublid16. august 2022, 17:59
Eesti puhtaks nendest jälkustest. Muuseumisse, millel piisavalt väärtust, et me ei unustaks idapoolset ohtu. Ülejäänud killustikuks ja vanarauaks.
ärgu hüpaku16. august 2022, 17:47
Kui Soome on NATOs, on Leningradi maatasa tegemine 10 minuti töö.
KJ16. august 2022, 18:35
Soomlasi ,eestit...kogu euroopa vallutavad moslemid .,globalistid,lgpt ja ukraina baneerlaste hordid
milleks16. august 2022, 19:48
maaga tasaks. Ilus linn tuleb ajalooks avada kui aeg seda soosima tuleb.
@KJ17. august 2022, 01:35
Pane plagama, juba tulevad. Need hordid nimelt, need on sinu hordidest suuremad. Eriti "lgpt" omad.
Väike võidukas sõda16. august 2022, 17:39
Meite Sõjaprintsess Kaja ajas asja joonde. Palvetan ja ootan ehk on nüüd aega lihtinimeste muredega kah tegeleda ?!
jah,16. august 2022, 17:44
pensionärid ammu ootel
Enda muredega16. august 2022, 17:44
tuleb ise ära käidama
Mõttetu möga16. august 2022, 17:31
Elektri hind on üle mõistuse aga tank on aktuaalne.
elekter16. august 2022, 17:43
Lilc16. august 2022, 19:15
Selleks on ikka poetaguse mõistust vaja, et neid kahte teemat kõrvutada…
16. august 2022, 17:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hea nali16. august 2022, 17:38
Kas muud ei olegi ja puhas tõde!
Hea nali16. august 2022, 17:39
Kas muud ei olegi ja puhas tõde!
kas sael16. august 2022, 17:42
on midagi tõde päriselt?
Soovitan16. august 2022, 17:48
Kõigepealt paranda ära kirjavead oma kasutajanimes. Juhul muidugi, kui see ei ole sul taotluslik, umbes niisama taotluslik, kui väärinfo ja Reformierakonna ning peaministri laimamine UU-s.
Millal16. august 2022, 16:40
Aljosha teisaldatakse ja viisnurk Stokcmanni kõrval asuvalt majalt ?
surnuaiast16. august 2022, 16:50
ei võta keegi midagi ära.
@Mati16. august 2022, 17:01
Putler kaputt nii või teisiti.
surnuaiast varastatakse ka16. august 2022, 17:41
mis kõlbab müüa, see läheb
Suomalaiset16. august 2022, 16:26
Hurraaa....! Näin on hyvä. See on hea. Presidenttinne sanoin: kuolleet hautausmaalle, tankkeja ei tarvita!
ää16. august 2022, 16:19
Hulgus16. august 2022, 16:12
Noh, pandiokud,oli maitsev? :D
noh16. august 2022, 16:15
ork, kas kisub halama?
16. august 2022, 16:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Orkid16. august 2022, 16:20
teevad täna suurt kisa. Kas lisaks tankile saavad ka Ukris ata-ata?
võõras16. august 2022, 15:49
Kas venelased vabastasid eesti alguses ? Ja siis tehti MOLOTOV R. pakt ja eesti läks vene alla ? Aga eestlased olid ise nõus ? Ja elati nii 50. aastat. Sain ma õieti aru ?
ei16. august 2022, 15:59
saanud. putini ajalugu ei ole sama, mis reaalne ajalugu.
ei _ aga kuidas siis...16. august 2022, 16:06
ja siis eestlased said vabaks nii 30 aastat tagasi ?
Vabadussõjast16. august 2022, 16:17
oled kuulnud? Kui Eesti surus venelased Pihkva taha ja hoidis ka Pihkvat mõnda aega oma tarbeks.
eu16. august 2022, 17:25
Lp. võõras 15:49 Võõraste koht ei ole Eestis!!! Kui kõik rahvad püsiksid oma kodumaal, siis poleks ka maailmas sõdu!!!!
eu-le16. august 2022, 18:11
Aga kui palju on eestlasi minu kodumaal. Miks neid koju ei aja. Mina lahkun 2 kuu pärast. Kui relvi ei müüdaks, siis kaoks sõjad. Imelikku juttu ajad.
Sina võõras16. august 2022, 21:58
Sa ole hea ja õpi ajalugu. Sa ei ole asjadest õigesti aru saanud. See mida sina tead on propaganda. Ma olen kindel, et kui sa hakkad ajalugu vaatama siis saad aru, et kõik mis sa arvad on propaganda. Sa pead austama eestlasi ja Eestit ja valitsust. Jumal hoiab eestlasi ja Eestit!
Narva16. august 2022, 15:38
Oleksite pidanud andma tanki Narva muuseumile
neil oli võimalus,16. august 2022, 16:56
Narva muuseumis16. august 2022, 17:49
oleksid venelased ikka käinud tanki kummardamas.Ainult koht oleks olnud teine!!!
Suured tänud16. august 2022, 15:31
Jumal tänatud, et see tank minema viidi. Jumal tänatud, et meil on nii hea valitsus kes otsustas selle tanki minema viia! Nobeli rahuauhinda peaks andma peaminister Kaja Kallasele, välisminister Urmas Reinsalule ja siseminister Lauri Läänemetsale! Jumal hoiab Eestit ja eestlasi! Riigikogu on Eesti rahva esinduskogu ja sellepärast oleks väga hea kui riigikogu nomineerib Kallase, Reinsalu ja Läänemetsa rahuauhinna laureaatideks. Nemad on teinud seda mida pole üle 30 aasta keegi teinud Eestis!
nojah16. august 2022, 15:42
kiida loetletuid ja tõmbavad end ribadeks, nagu homset polekski...
Koda16. august 2022, 15:26
Vot see oli saavutus, kõigest 30 aastat võttis aega, et kõrvaldada kõik okupatsiooni punamonumendid. See kõik on näitemäng, mille on korraldanud brysseli juudad. Terve Euroopa poliitikud kisasid, et tuleb keelduda Venemaa energijast, ja nüüd kus Venemaa on enamuses oma gaaditorud kinni keeranud, on jälle euroopa hädakisa lahti. Kõik need sanksioonid on ju näitemäng, sest Venemaa müüb enda nafta ja gaasi rohkem, kui kunagi varem. Venemaa Nafta ja gaas voolavad ida maadesse, kus Euroopa riigid seda endile ostavad, ainult, et 10 korda kallimalt. Tragikoomiline brysseli idiotism.
Hulgus16. august 2022, 15:28
Aga te pandioku püüdke vastata teematõstatusele aga mitte ärge pandiokutage. :D
Hulgus16. august 2022, 15:28
Aga te pandioku püüdke vastata teematõstatusele aga mitte ärge pandiokutage. :D
Hulgus16. august 2022, 15:29
Aga te pandioku püüdke vastata teematõstatusele aga mitte ärge pandiokutage. :D
Hulgus16. august 2022, 15:32
Aga te pandioku püüdke leida vastus tõstatatud küsimusele aga mitte ärge ida poole kivikesi loopige. Endal hoov ära reostatud sõjavärvidega. :D
Hulgus16. august 2022, 15:32
Aga te pandioku püüdke leida vastus tõstatatud küsimusele aga mitte ärge ida poole kivikesi loopige. Endal hoov ära reostatud sõjavärvidega. :D
Hulgus16. august 2022, 15:32
Aga te pandioku püüdke leida vastus tõstatatud küsimusele aga mitte ärge ida poole kivikesi loopige. Endal hoov ära reostatud sõjavärvidega. :D
to Hulgus16. august 2022, 16:01
Mis sa ork lällutad.
milline üleelusuurune16. august 2022, 15:21
ažiotaaž - miks 34. aasta mudelist ligi 100 aastat hiljem ja äkki "vabaneda" üritatakse ja masin võtab endiselt ruumi. Kui veel ca 100 aasta eest maeti siinseid, murelikuma elu tõttu elust lahkunuid, enamasti noori naisi-lapsega tüdrukuid ja noori mehi eri põhjustel, kiriku aia taha, mittepühitsetud maale, on nüüdseks seegi osa hajunud - kurja teinud, kurjade käskude alusel, lihtsalt viiakse kohalikele kalmistutele, ikka kirikuinimeste osalemisel. On aga dilemmade aeg - saksa kalmistute rajamist rahastas Saksamaa, ent millal Venemaa oma langenute kalmude jaoks raha eraldas...
16. august 2022, 15:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kkk16. august 2022, 16:49
TO-adbulahh mine venemaale elama,kui sa ei austa EESTI RIIKI-niilihtne see on
Ei saa ma aru16. august 2022, 22:06
Millest sa üldse räägid? Sa pead austama Eestit, eestlasi ja valitsust.
Tubli töö16. august 2022, 15:15
Nüüd peaks ka aega saama elektribörsi-sigadusega tegelemiseks
if16. august 2022, 15:05
Mis mõttes Ukraina sõda muutis tanki tähendust, kas ta siis enne ei olnud agressiooni ja okupatsiooni sümbol või mõtles president siiamaani, et ongi "vabastajate" monument?
Söda Ukrainas16. august 2022, 15:12
sai otsustavaks teguriks, et körvaldada tank.. Kui nüüd saaks vene keele ka ära keelata ja punase okupantide värvi. siis see oleks jackpot.
af16. august 2022, 15:20
No selles mõttes , et on ju vaja löööööömitada Ukraina ees . Ukrainat ei huvita Eesti . Suuri riike paneb ta oma igapäevaste uudistega rõhu alla , et vaadake ometigi mis siin toimub , meil on relvi vaja , relvi , relviiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
Kofug16. august 2022, 15:35
Kindlasti nad mõtlesid sedasi, selles pole kahtlustki.
Elmar16. august 2022, 14:56
Narvas elavad sõjavõitjad ja nii ka jääb 200 a. pärast ja hiljemgi😜
eu16. august 2022, 17:30
Kui usa sõjatööstus poleks vorpinud venele suurel hulgal tehnikat ning venet toitnud, siis oleks vene sõja võitmisest ainult und näinud!!!
eu16. august 2022, 17:31
Kui usa sõjatööstus poleks vorpinud venele suurel hulgal tehnikat ning venet toitnud, siis oleks vene sõja võitmisest ainult und näinud!!!
Ekvalaiser....16. august 2022, 14:56
Kui Stalnuhhin küsis Narva volikogul et keda see segab siis võin öelda et mind see küll häirib.Aga rohkem häirib mind see kuidas me iseseisva riigina käituda ei oska ja kõikide ees lömitame.Olgu siis 9 mai kus kästi tegevväelastel mööda nurgataguseid roomata või pagulasi ja mittekodanike kohelda erilise lugupidamisega.Kuigi suurem osa neist sülitab meie seadustele ning kommetele.Kuidas me oma rahvast kotime igal võimalusel ja teiste kangelastegusi püüame mitte avalikustada.Kuidas valitsusele läheb rohkem korda seksuaal vähemuste nõudmised kui oma rahava seast inimeste nõudmised.
ja..16. august 2022, 14:57
200 protsenti eelkirjutajaga nõus
Hulgus16. august 2022, 15:01
eu16. august 2022, 17:34
Lp. ekvalaiser 14:56 Esmalt oleks ikka pidanud sm. stalnuhhini taustaga/rahvusega tutvuma, siis oleks aegsasti aru saanud, kelle laulu isik laulab!!! Nagu sm. alla jakobson seisis pronksiöö kaakide eest, nii seisab sm. stalnuhhin samaväärsete võ õr am a a las te eest!!!
Hulgus16. august 2022, 14:52
Miks mingi programmiräbal nii ühe ülbalist s...a ajab? Programmeerija sõnavara puudulik vääää!? :D
selge seto16. august 2022, 14:52
Ei tiä kas nu vene mutikõsõ lätvä sinnä nüüd põlvitama, eks tä neile esäkese iist oll.
osvald16. august 2022, 14:50
Miks vanarauda ei viida?
www16. august 2022, 17:03
tank seda võib tulla filmides vaja ,saab kasutada pole vaja raha välja käia kokkuhoid omast käest võtta.
Terveiset suomesta16. august 2022, 14:34
Muuten hyvä mutta 30 vuotta liian myöhään.
Nii ongi16. august 2022, 14:40
ja veel praegugi on mõnele vara
16. august 2022, 14:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lammutada on raskem16. august 2022, 14:44
kui ehitada..ja Narvas on, mida lammutada! Te narvakad võiksite ise ka midagi ära teha, mitte meie-eestlaste peale lootma jääda!
Ohjah16. august 2022, 15:06
Oot, kas sa tahad öelda, et Eesti võimud tegutsesid võõras riigis? NSVLi pole enam ammu, Buh- sõbrake. Muide, ära ropenda nii palju, ei sobi kultuuritooja kuvandiga. Pealekauba on aborigeenidel sinu aborigeeniks hakkamisest suva.
Aumees16. august 2022, 14:14
Lõpuks ometi õiged otsused KAJAL!
Hulgus16. august 2022, 14:22
Hästi tehtud!16. august 2022, 14:13
Juba ammu oleks tulnud need punamonumendid avalikust ruumist ära koristada!
IRW16. august 2022, 13:45
Nõukogude tank pannakse kindral Laidoneri muuseumi.
Juku16. august 2022, 13:48
Laidoner oli ju vene sõjaväelane.
Mikk16. august 2022, 13:57
Nüüd hakkavad venelased Laidonerile lilli viima, ikkagi nende sõber.
TA16. august 2022, 14:59
ju puha Viljandi kandi mees, Viiratsist ...
TA16. august 2022, 14:59
ju puha Viljandi kandi mees, Viiratsist ...
kolla16. august 2022, 13:14
Järgmised 2 nädalat pole siit lehest peale Ukraina sõja,vana tankikosu ja Evelin Ilvese midagi vaadata,sest lugemiseks selle jura eest ma küll sentigi välja ei käi.
Hulgus16. august 2022, 13:11
Täiesti phui sellest jobude tsirkusest. :D
Keegi tahtis putleri sõpradele meele järgi olla16. august 2022, 13:11
Ja tegi pü--i lõpuks.et mitte hääli kaotada.
jah16. august 2022, 13:08
Valimistel mitte praegusele võimuliidule mitte anda.
lihtne16. august 2022, 13:07
asemele suur Eesti Lipp, kõlar külge kust ida suunas hommikuti Eesti Hümn tuleb, ja muul ajal läänemaailma uudiseid
nii16. august 2022, 12:46
ida-lääne suunas teised nn. monumendid samamoodi! tankile aga paras mootor ning modernne kahur peale monteerida ja ukrainale anda
xmx16. august 2022, 13:41
Kui naiivne sa veel olla oskad?
Hulgus16. august 2022, 12:40
Maske kannavad need kes selles sõjas kangesti pooli valivad nii et...maskid on tõesti langenud. :D
Kurjuse kehastus16. august 2022, 12:35
Tank on sõja ja kurjuse kehastus. Kõik, kes seda kummardavad, on sõja ja tapatalgute pooldajad praegusel juhul venelaste tapatalgute õigustajad. Tuleb välja, et ka keskerakond on Vähemalt osaliselt Eesti riigi vastane. Maskid on langenud!
Huvitav16. august 2022, 12:47
Rist tahendab surma--Eesti vabaduse rist siis vabaduse surma.
qq16. august 2022, 13:03
Ei, rist tähendab uuestisündi..
See oleks hea...16. august 2022, 12:34
vana rauaks saata ja ukrainlastele relvi trha ja saata, et nad tümitaks neid rašhiste rohkem seal ❤
pole16. august 2022, 12:48
mõtet, müüvad maha nagu enamiku abist.
to see oleks hea …16. august 2022, 12:51
Eile oli Saksamaa ühes suurimas majandus ja uudiste ajalehes/ WeLT / üleskutse imeilusa Kiievi külastamiseks + fotod , veel oli artiklis lisatud , et baarid , kohvikiud , restoranid , hotellid , muuseumid on kõik avatud . Danke , et objektiivseid ja tõele vastavaid artikleid sealt lugeda saab . Raha võid sina sinna saata .
kulud vaid kulud16. august 2022, 12:34
ei muud. Ja siisitamine kestab, ja kestab... Kunagi sulatati adrad kahuriteks, nüüd tassitakse see "tooraine" ... muuseumi. Kelle maal - eks selle omal, kelle juures see tehnika kustus, kasutuskõlbmatuks utiiliks. Ka haritava, toitu toota suutva maa jaoks. Kui aktsiooni käigus see pisiasi, nimega toit, kaasaegsetel poliitkarjeristidel üldse meeles on. Kust pärit "teadmistega" ja kestvas toolirallis... Kui metsa ees pole, sobib isegi luurejuht metsaülemaks. Annab partei ameti ... on mõtlemine juba muditud.
Hulgus16. august 2022, 12:18
Mitu mõttekoda on juba arutlenud hulk aega et kas käed mis käpivad neid mälestusmärke muutuvad kollasteks või pruunideks. Oskab keegi ehk vastata? :D
Identiteet16. august 2022, 12:46
Juba sündides on hulguste käed pruunid ja jalad kollased!
Hulgus16. august 2022, 12:52
12:46 Head isu, nõmedik.
Punased16. august 2022, 12:09
Ainsad punamonu mendid on rehvorm ja sotsid ja vajavad kohest ümberpaigaldust .
rs16. august 2022, 11:58
visake narvas üle piiri katusele asfaltisse
Hulgus16. august 2022, 11:57
Nii nunnu kuidas pandiokud üksteist tühistada püüavad olles ise sisutumad kui loosungid mida karjutakse. :D
Ainuke õige tegu16. august 2022, 11:54
Valitsuse poolt üle pika aja.Kes jamama hakkab see üle jõe oma putleri juurde.
ise eestlane16. august 2022, 11:54
Tuleb nentida et see on ikka hinge sülitamine neile kel see tankikummardamise kiiks.
Inemine16. august 2022, 11:48
Jube kuidas Tallinna reziim kohalikku rahva tahet arvestamata tegutseb . See ongi siis see paljukiidetud eurodemokraatia .
diblunnile16. august 2022, 12:49
Ei tea, kas sinusugust pruunide näppudega kotipoissi saab ikka inimeseks rahvaks pidada! Sinususte rahvas asub teisel pool jõge!
Ruts .16. august 2022, 11:47
Kaunis kaitseväe treiler, isegi kõiki rattaid pole tarvis kulutada.
Hulgus16. august 2022, 11:40
Te parem jälgige tänaste mentaalruumist soigujate käitumismustrit ja seda läbi aastakümnete aga päeva kaupa. Pandiokulik hoiak mil pole eestlusega mingi pistmist, hehh, va ühepäeva liblikad. :D
Ja16. august 2022, 11:44
nyyd Lihula monument tagasi tuua, mille Parts öösel minema viis. Jah, aitäh!
Hulgus16. august 2022, 11:45
Kas16. august 2022, 12:22
"Aljosha" viiakse ka söjamuuseumi?
Hulgus16. august 2022, 12:28
Hulgus16. august 2022, 12:28
eu16. august 2022, 11:33
Jälgige ja saate näha nüüd korduvat mustrit teatud tegelastelt!!! Nii, kui sm. stalnuhhin seisab venekeelsete/venemeelsete eest Narvas, nii seisis ka sm. alla jakobson samamoodi venekeelsete/venemeelsete eest Tallinnas pronksmässu ajal ja peale seda!!!!!!!!?????? Miks küll neid võõrvõimude käpikuid siin Eestimaal enam pidada???? Kui ei meeldi, siis head teed siit minema!!!
Ruts.16. august 2022, 11:50
Alla Jakobson on siiski ,, našidest ,, sirgunud, oma vahemereäärse rahva , ja bolševike-kommude seast!
Ruts.16. august 2022, 11:51
Alla Jakobson on siiski ,, našidest ,, sirgunud, oma vahemereäärse rahva , ja bolševike-kommude seast!
Kas16. august 2022, 12:21
"Aljosha" viiakse ka söjamuuseumisse vöi jätkub see kasatshok?
nipsik16. august 2022, 11:33
Ainult rumalad inimesed on sellest üritusest sillas.Need monumendid on ju pseudoprobleem.Kas homne päev saab meil nüüd olema helgem...
Narva ei taha vastust kanda16. august 2022, 11:35
Ja kohal on ka Jana puhkamas.
Narva ei taha vastust kanda16. august 2022, 11:35
Ja kohal on ka Jana puhkamas.
Narva ei taha vastust kanda16. august 2022, 11:36
Ja kohal on ka Jana puhkamas.
see paneb mõtlema ...16. august 2022, 11:37
ilmselt ikkagi vaesumine jätkub ...
Malle16. august 2022, 12:07
Helgem kindlasti kuna hinnad tõusevad tundidega ja nüüd teiste kõigi hinnatõusudele lisandub ka vee hinnad mis olevat väike. Tore ju . Noh ja narvakad saavad tasuta sõidu Viimsi tanki vaatama ning muuseumi hea sissetulek mille ilmselt Narva linnavalitsus ka kinni maksab.
Malle16. august 2022, 12:07
Helgem kindlasti kuna hinnad tõusevad tundidega ja nüüd teiste kõigi hinnatõusudele lisandub ka vee hinnad mis olevat väike. Tore ju .
külli16. august 2022, 12:08
Helgem kindlasti kuna hinnad tõusevad tundidega ja nüüd teiste kõigi hinnatõusudele lisandub ka vee hinnad mis olevat väike. Tore ju .
külli16. august 2022, 12:10
Millegi pärast ei meeldi kellelgi minu kommentaar ,et elu on tänasest helgem kuna hinnad tõusevad tundidega ja nüüd lisandub veel vee hinnatõus.
K6uts16. august 2022, 13:12
kuskilt meenub ütlemine : parem midagi teha, kui mitte midagi teha
vasja16. august 2022, 14:50
sina vasja ei mõista seda, aga hing laulab sees!!
vasja16. august 2022, 14:51
sina vasja ei mõista seda, aga hing laulab sees!!
Küs16. august 2022, 16:35
Kas Malle ja Külli on näpud segamini ajanud?
tank läheb muuseumi oma auväärsele kohale16. august 2022, 11:32
Lõpuks on asi tehtud, aga Narva ei suutnud otsustada.
Juurika Jorss16. august 2022, 11:32
Ometi hakkas midagi liikuma. Hommikust saadik on tunne nagu oleks oktoobrirevolutsiooni aastapäev, raadiost hakkab juba vahtu välja ajama. Ühe seismajäänud rauakolaka äraviimine on meil pööratud lausa maailmarevolutsiooniks.
mati16. august 2022, 13:57
paluks elektriteemal ka nii usinasti tööle hakata.võiks 5 minutiks russofoobia ära unustada.
inimene16. august 2022, 11:31
Hea hommikune uudis, et okupatsioonimonumendid eemaldatakse, kellel neid ikka vaja ümmardada on. Surnuid mälestatakse aga surnuaial.
Samuti inimene16. august 2022, 11:41
Kui selleks spetsiaalne koht on ja selle juurde kuuluv tahvel .
külli16. august 2022, 12:12
Nüüd on põhjust narvakatel Viimsi sõita ja kindlasti Narva linnavalitsuse rahadega.
maamiis16. august 2022, 11:28
kaitseväel läks neli tundi ,et oma tehnikaga see tank ära viia ! Kuidas algselt üldse tuldi selle peale ,et seda suudaks oma vahenditega teha Narva linn?
Hulgus16. august 2022, 11:25
Vot see on küll kena pilt kus pandiokud üksteist vahel tühistada püüavad. :D
Lp16. august 2022, 11:20
Üle kolmekümne aasta esimene tänuväärne otsus valitsuselt.
inimene16. august 2022, 11:18
Selle valitsuse prioriteet on ainult vaenu õhutamine, mitte inimeste heaolu tagamine.
liilia16. august 2022, 14:37
to.inimene. See ongi vaenu ohutamine. Kas eestlased motlevad,et eesti on vaba ,siis eksite.Eesti on juba ammu Ameerika koloonia.Mida Biden ytleb seda valitsus ka teeb..Minule isiklikult pole need monumendid haba teinud ja samuti venelased. Kiitke aga takka valitsust,kellel on täiesti ykskoik eesti inimestest. Sygis ja talv pole enam kaugel. Siiamaani kasutati vene odavat gaasi ja elektrit. Ja imestan siis,miks venelased eestlasi natsideks kutsuvad. Kyll see mädäne EU ka laguneb.....
liilia16. august 2022, 14:37
to.inimene. See ongi vaenu ohutamine. Kas eestlased motlevad,et eesti on vaba ,siis eksite.Eesti on juba ammu Ameerika koloonia.Mida Biden ytleb seda valitsus ka teeb..Minule isiklikult pole need monumendid haba teinud ja samuti venelased. Kiitke aga takka valitsust,kellel on täiesti ykskoik eesti inimestest. Sygis ja talv pole enam kaugel. Siiamaani kasutati vene odavat gaasi ja elektrit. Ja imestan siis,miks venelased eestlasi natsideks kutsuvad. Kyll see mädäne EU ka laguneb.....
rs16. august 2022, 11:15
lõpuks midagi head ka tehakse :) saite :D
Hulgus16. august 2022, 11:09
Pandiokunduse pihta ironiseerimine tähendab vaid seda et ironiseerija on terve mõistusega.
taara tuleb utiliseerida16. august 2022, 11:14
hirmutavad puuslikud tuleb eluruumist kõrvaldada
masenduses16. august 2022, 11:08
See valitsus hukutab eesti rahva ja riigi!Tuult külvad,tormi lõikad...
võtame rahulikult edasi16. august 2022, 11:16
Mis sa sellega öelda16. august 2022, 11:18
tahad??!! Punamonument, seda enam tank on relv ja toruga Lääne poole..see punatank on nõukogude aegne nn mälestusmärk, mida aktsepteerivad vaid nõukaajast kinni olevad muulased! See sama tank st selle analoogia pommitasid teie enda linna-Narvat, nende torude ees saadeti süütuid inimesi Siberisse, tapeti armutult Eesti vabaduse eest võitlevaid metsavendi! Tahaks meelde tuletada, et Narva on Eesti linn! Ja kui teie arvamus meie omadega ei kattu, siis on see kahetsusväärne!!
Mis sa sellega öelda16. august 2022, 11:19
tahad??!! Punamonument, seda enam tank on relv ja toruga Lääne poole..see punatank on nõukogude aegne nn mälestusmärk, mida aktsepteerivad vaid nõukaajast kinni olevad muulased! See sama tank st selle analoogia pommitasid teie enda linna-Narvat, nende torude ees saadeti süütuid inimesi Siberisse, tapeti armutult Eesti vabaduse eest võitlevaid metsavendi! Tahaks meelde tuletada, et Narva on Eesti linn! Ja kui teie arvamus meie omadega ei kattu, siis on see kahetsusväärne!!
Mis sa sellega öelda16. august 2022, 11:21
tahad??!! Punamonument, seda enam tank on relv ja toruga Lääne poole..see punatank on nõukogude aegne nn mälestusmärk, mida aktsepteerivad vaid nõukaajast kinni olevad muulased! See sama tank st selle analoogia pommitasid teie enda linna-Narvat, nende torude ees saadeti süütuid inimesi Siberisse, tapeti armutult Eesti vabaduse eest võitlevaid metsavendi! Tahaks meelde tuletada, et Narva on Eesti linn! Ja kui teie arvamus meie omadega ei kattu, siis on see kahetsusväärne!!
Koda16. august 2022, 11:06
Pr Raigi jutus on tunda irooniat eesti valitsuse otsuse suhtes. Tekkib küsimus, et kas Raik on ikka lojaalne eesti riigile. Ise enesest kahtlen selle Raigi olemuses narva linnapean a, kuna tema jutt ja teod tunduvad olevat rohkem putinistide poolehoiduna. Eesti vabariigis on seadus andlus auklik, sest igasugustel valimistel, seal hulgas kohalikel omavalitsuste valimisel ei tohiks anda valimis õigust inimestele, kel puudub kodakondsus. Siin ka ehe näide praegusest olukorras, kus ilma kodakondsuseta narva ja Ida-Virumaa Putini pooldajad tõstavad kisa, ja õhutavad mässu. Valitsus ära maga.
kuri16. august 2022, 11:04
Ei ole enamikel eestlastel enesealalhoiuinstinkti ega tervet mõistust.Rumal mõttetu rahvas.Kurb,väga kurb...
rahulikult edasi16. august 2022, 11:17
rahulikult edasi16. august 2022, 11:17
se-to16. august 2022, 12:04
se-to16. august 2022, 12:04
K6uts16. august 2022, 13:18
ei ole vist jah, sest sealt teiselt poolt jõge tulenev tarkus ütleb - ainult veneimperialistide okupatsiooni all on kindel elad ( ehk olla nende tegelaste seapoisiks ); aitähh hea nõu eest, aga ....
Sa peaks häbi tundma16. august 2022, 14:59
Miks sa niimoodi kirjutad? Miks sa kirjutad siin, et eestlased om rumal mõttetu rahvas? Kas sul häbi ei ole niimoodi kirjutada? Kas sinu vanemad ei ole õpetanud sulle, et tuleb respekteerida teisi inimesi? Jumal tänatud, et see tank minema viidi. Jumal tänatud, et meil on nii hea valitsus kes otsustas selle tanki minema viia! Nobeli rahupreemia peaks andma peaminister Kaja Kallasele , välisminister Urmas Reinsalule ja siseminister Lauri Läänemetsale! Jumal hoiab Eestit ja eestlasi!
Sa peaks häbi tundma16. august 2022, 14:59
Miks sa niimoodi kirjutad? Miks sa kirjutad siin, et eestlased om rumal mõttetu rahvas? Kas sul häbi ei ole niimoodi kirjutada? Kas sinu vanemad ei ole õpetanud sulle, et tuleb respekteerida teisi inimesi? Jumal tänatud, et see tank minema viidi. Jumal tänatud, et meil on nii hea valitsus kes otsustas selle tanki minema viia! Nobeli rahupreemia peaks andma peaminister Kaja Kallasele , välisminister Urmas Reinsalule ja siseminister Lauri Läänemetsale! Jumal hoiab Eestit ja eestlasi!
Sa peaks häbi tundma16. august 2022, 14:59
Miks sa niimoodi kirjutad? Miks sa kirjutad siin, et eestlased om rumal mõttetu rahvas? Kas sul häbi ei ole niimoodi kirjutada? Kas sinu vanemad ei ole õpetanud sulle, et tuleb respekteerida teisi inimesi? Jumal tänatud, et see tank minema viidi. Jumal tänatud, et meil on nii hea valitsus kes otsustas selle tanki minema viia! Nobeli rahupreemia peaks andma peaminister Kaja Kallasele , välisminister Urmas Reinsalule ja siseminister Lauri Läänemetsale! Jumal hoiab Eestit ja eestlasi!
Sa peaks häbi tundma16. august 2022, 14:59
Miks sa niimoodi kirjutad? Miks sa kirjutad siin, et eestlased om rumal mõttetu rahvas? Kas sul häbi ei ole niimoodi kirjutada? Kas sinu vanemad ei ole õpetanud sulle, et tuleb respekteerida teisi inimesi? Jumal tänatud, et see tank minema viidi. Jumal tänatud, et meil on nii hea valitsus kes otsustas selle tanki minema viia! Nobeli rahupreemia peaks andma peaminister Kaja Kallasele , välisminister Urmas Reinsalule ja siseminister Lauri Läänemetsale! Jumal hoiab Eestit ja eestlasi!
Sa peaks häbi tundma16. august 2022, 15:00
Miks sa niimoodi kirjutad? Miks sa kirjutad siin, et eestlased om rumal mõttetu rahvas? Kas sul häbi ei ole niimoodi kirjutada? Kas sinu vanemad ei ole õpetanud sulle, et tuleb respekteerida teisi inimesi? Jumal tänatud, et see tank minema viidi. Jumal tänatud, et meil on nii hea valitsus kes otsustas selle tanki minema viia! Nobeli rahupreemia peaks andma peaminister Kaja Kallasele , välisminister Urmas Reinsalule ja siseminister Lauri Läänemetsale! Jumal hoiab Eestit ja eestlasi!
rahvas vast jääb16. august 2022, 15:28
valitsused tulevad-lähevad-poolduvad ja paraku ka vahutavad, enne valimisi, pärast klaarigu tagajärgi ... ikka rahvas. Selle koosseis ent muutub, ikka valitsejate "valitud" otsuste järel...
rahvas vast jääb16. august 2022, 15:29
valitsused tulevad-lähevad-poolduvad ja paraku ka vahutavad, enne valimisi, pärast klaarigu tagajärgi ... ikka rahvas. Selle koosseis ent muutub, ikka valitsejate "valitud" otsuste järel...
rahvas vast jääb16. august 2022, 15:33
valitsused tulevad-lähevad-poolduvad ja paraku ka vahutavad, enne valimisi, pärast klaarigu tagajärgi ... ikka rahvas. Selle koosseis ent muutub, ikka valitsejate "valitud" otsuste järel...
Hulgus16. august 2022, 11:04
Pandiokud on alati laes,need soodad on sinna kinni liimitud. :D
xmx16. august 2022, 10:58
Mode ei lase läbi, et valitsuse populaarsus on laes--huvitav miks?
ei jõua enam16. august 2022, 15:38
kribamise kiirusele järgi, kordustest näha...
to toores16. august 2022, 10:55
No siis ma ütlen õli , oled nüüd rahul , muideks teie eesti meedia ei tee sellest piuksugi , et õli hind langeb , olge õnnelikud kui keegi teid selle teemal valgustab . Eesti meediad on ainult Ukraina uudistest huvitatud , kui vaid kõik tõsi oleks . Uskudes teie meediat seal , jääb mulje , et Ukrainat pole enam olemaski . Õnneks mujal ollakse objektiivsemad oma kirjutistega .
Hulgus16. august 2022, 10:51
Mul phui kuna pandiokud ei ole keegid. :D
16. august 2022, 10:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xmx16. august 2022, 10:56
Vaata valitsuse ja rehfide populaarsus %-ti ja saad aru, et varsti oleme kõiges Euroopas esimesed. Pole midagi teha--selline on rahva tahe.
xmx16. august 2022, 10:56
Vaata valitsuse ja rehfide populaarsus %-ti ja saad aru, et varsti oleme kõiges Euroopas esimesed. Pole midagi teha--selline on rahva tahe.
mihyil16. august 2022, 10:38
Mis probleemi me nüüd lahendasime, kas elekter läks odavamaks inflatsioon alanes, ning inimeste,ettevõtete toimetulek paranes. Kamp valitsuset sai ainult ennest reklaamida. Valimiskampaania osake
K6uts16. august 2022, 13:22
mis probleemi me lahendasime - majanduslikult mitte midagi, probleem on hoopis millegis muus - meie oleme selle maa aborigeenid ja peremehed, teie aga arvate et omaaegne okupatsioon tegi teid siin arvajateks; ja seda teie mõistus kinni ei võta - see ei ole venemaa ja peale arvamise on meil siin ka peremehe õigused;
sponsor16. august 2022, 10:34
ma ostaks omast rahast riigile võimsama kraama.
xmeesi16. august 2022, 10:40
on selliseid veokitel kraanasid mis tõstaks kohe selle sõjatehnika üles ja paigaldaks veokile.
õhtulehe lugeja16. august 2022, 10:33
Loodame et selle tanki teisaldamisega keegi hukka ei saa ,keda Kallas kavatseb kalmistutel mälestada.....vähemalt nii loen mina siit otseblogi pealkirjast välja...kas Teil mõni ,,ajakirjanik,, koolis ka käinud on?
Lugeja16. august 2022, 10:43
Pole seal Õhtulehes, ega ka mujal meediaettevõtetes enam pea ühtegi ajakirjanikku, selle sõna tõelises mõistes. Mõni vanake on veel jäänud ja kauaks enam neidki.
Lugeja16. august 2022, 10:43
Pole seal Õhtulehes, ega ka mujal meediaettevõtetes enam pea ühtegi ajakirjanikku, selle sõna tõelises mõistes. Mõni vanake on veel jäänud ja kauaks enam neidki.
euro chanell16. august 2022, 10:24
vaatasin ukraina filme, aga miski pärast on need kõik vene keelsed. aru ma ei saa.
seegi on16. august 2022, 11:10
Hulgus16. august 2022, 10:23
Noh, mida te info-propapolitrukkidelt ikka ootate? Mingit väärikust või? Palju tahate. :D
lugeja16. august 2022, 10:21
Tundub , et eestlastel pole seda tarkust, et pole mõtet sipelgapesas sorkida valel ajal.
Tähtis on16. august 2022, 23:15
Sa pead austama Eestit, eestlasi ja valitsust. Valitsus on väga tark ja tegi seda mida 30 aastat pole keegi teinud.
Küsimus?16. august 2022, 10:18
Miks selliseid toiminguid (piiriehitus,monumentide teisaldamised) tehakse siis kui jamad ukse taga .Kas tõesti varem poleks saanud seda korraldada.
aeg ei peatu16. august 2022, 10:23
aeg ei peatu16. august 2022, 10:23
aeg ei peatu16. august 2022, 10:23
aeg ei peatu16. august 2022, 10:24
Naasklile16. august 2022, 10:11
Muideks toornafta hind on langenud jaanuari (2022 ) tasemele , aga tarbijani see veel jõudnud ei ole ja jõua ka enam mitte kunagi .
nafta on toores16. august 2022, 10:22
ja peab veel käärima
nafta on toores16. august 2022, 10:25
ja peab veel käärima
Jan16. august 2022, 10:05
Milles asi? Kas kütus liig kallis. Nii kaua seal jalutavad. Valgu diisel paaki ja sõidku tank treilerile.
16. august 2022, 10:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eriti16. august 2022, 11:41
otsides sügavalt, tuleb paha lõhn jälle tagasi Eestimaa peale
Juku16. august 2022, 10:03
Ilus pilt: laiguline mehike annab tankile au.
Naaskel16. august 2022, 10:02
Kommentaare kustutatakse. Valitsus tegeleb tühikargamisega. Inflatsioon 23% kõrgeim ELis, inimesed vaesuvad, energia hinnad laes. Ja need saamatud Reffikad kasutavad seda populismina et jätkata... Tulevad ka mingid vastusammud, elu näitab... Vaevalt Narvakad seda unustavad...
eu16. august 2022, 10:31
Lp. Naaskel narvakaid ei ole olemas!!! On seal need ning ( paremal juhul) nende järglased, kes peale Narva hävitamist punaste poolt Narva on sisse veetud. Õigeid narvakaid, kes sealkandis aastasadu elasid ei lastu peale teist ilmasõda enam Narva elama!!!
Naaskel16. august 2022, 11:14
Paraku jah, näiteks Pariisi sakslased ei kaitsnud. Jäi terveks...
narvakas16. august 2022, 09:58
Millise seaduse aluses ja kohtuotsuse täideviimisega täna riik Narva linnale kuuluvat tanki teisaldab? Jääb mulje, et sellist seadust eraomandi kohta ja kohtuotsust Narva linna vastu pole tehtud!
Narva linna tank16. august 2022, 10:27
Narva linna restoranis puhkes suur segadus
Eestlane16. august 2022, 09:57
Nüüd on näha, kes on õige eestlane ka kes mitte.eestlased on juba ära segunenud slaavlastega selle selle 70 aasta jooksul.venelased peaksid siit lahkuma aga mitte eestlased. Neid venelasi tuleb aga ikka juurde ja juurde, nagu on näidanud Ukraina sõjapõgenike näol.
Juhan16. august 2022, 10:05
Ukraina sõjapõgenikud on ju omad venelased ja sellepärast nad kiiresti siia veetigi.
Hulgus16. august 2022, 09:52
Nuh,sel vanatüdrukul on vähemalt uhke kaaskond kui ta pansionaati ehk muuseumi viiakse. Kuuldamatu orkestri saatel veel pealekauba. :D
Mikk16. august 2022, 09:43
Kallasel on õigus, et hukkunute mälestamine peab toimuma kalmistutel ja kalmistutele tuleb viia ka kõik Vabadussõja mälestusmärgid (kaasaarvatud Tallinnas Vabaduse väljakul asuv rist).
rist kasvab ajas16. august 2022, 10:28
vabadusele mõtlemiseks
Küsimus.16. august 2022, 09:40
Kus te siia maani olite? Nüüd, kui oleks vaja tegeleda palju tähtsamate proleemidega, et oma rahvas kuidagi ellu jääks siis tegeleme mingi tankiga. Täna, kus Ukrainas käib sõda võiks mõelda hoopis oma rahva peale! Aga ei, ärritame venelast. Tahaks väga teada, kui riigid ehitavad oma rahva kaitseks varjendeid siis kuhu peaks eesti rahvas sõja puhul varjuma? Millal saame valitsuse kes meie peale mõtleks?
No16. august 2022, 09:48
mis sa arvad, et vandutimukad ei saa sind varjendist kätte või :)?
Varsti16. august 2022, 09:31
Venemaa tunnistatakse kohe-kohe terroristiks või vähemalt terrorismi rahastajaks ja läheb nendega lihtsamaks. Mõne aja pärast jagatakse Venemaa osadeks ja demilitariseeritakse lõplikult. Need tankisõbrad saadame Venemaale ülesehitustöödele ja Narva kolivad eestlased tagasi.
Malle16. august 2022, 10:33
Sakslased ja inglased ei olegi ju eriti huvitatud võidust ukrainlaste kasuks sellest ka relvade andmise venitamine. Nende edasine plaani kohaselt nn. Euroliit läheb laiali jääb ainult endine alg koosseis ja meid jagatakse jälle kellelegi nagu tehti seda peale teist maailmasõda ja meid anti üle Venemaale. See kord ilmselt tehakse selle sõjaga Venemaa nii palju nõrgaks, et Venemaa meid ei saa aga inglased kindlasti. Inglismaa ei olnud rahul, et Eesti eraldati Venemaale aga nüüd ehk saab selle endale.
Malle16. august 2022, 10:34
Sakslased ja inglased ei olegi ju eriti huvitatud võidust ukrainlaste kasuks sellest ka relvade andmise venitamine. Nende edasine plaani kohaselt nn. Euroliit läheb laiali jääb ainult endine alg koosseis ja meid jagatakse jälle kellelegi nagu tehti seda peale teist maailmasõda ja meid anti üle Venemaale. See kord ilmselt tehakse selle sõjaga Venemaa nii palju nõrgaks, et Venemaa meid ei saa aga inglased kindlasti. Inglismaa ei olnud rahul, et Eesti eraldati Venemaale aga nüüd ehk saab selle endale.
Malle16. august 2022, 10:34
Sakslased ja inglased ei olegi ju eriti huvitatud võidust ukrainlaste kasuks sellest ka relvade andmise venitamine. Nende edasine plaani kohaselt nn. Euroliit läheb laiali jääb ainult endine alg koosseis ja meid jagatakse jälle kellelegi nagu tehti seda peale teist maailmasõda ja meid anti üle Venemaale. See kord ilmselt tehakse selle sõjaga Venemaa nii palju nõrgaks, et Venemaa meid ei saa aga inglased kindlasti. Inglismaa ei olnud rahul, et Eesti eraldati Venemaale aga nüüd ehk saab selle endale.
Malle16. august 2022, 10:35
Sakslased ja inglased ei olegi ju eriti huvitatud võidust ukrainlaste kasuks sellest ka relvade andmise venitamine. Nende edasine plaani kohaselt nn. Euroliit läheb laiali jääb ainult endine alg koosseis ja meid jagatakse jälle kellelegi nagu tehti seda peale teist maailmasõda ja meid anti üle Venemaale. See kord ilmselt tehakse selle sõjaga Venemaa nii palju nõrgaks, et Venemaa meid ei saa aga inglased kindlasti. Inglismaa ei olnud rahul, et Eesti eraldati Venemaale aga nüüd ehk saab selle endale.
Malle16. august 2022, 10:35
Sakslased ja inglased ei olegi ju eriti huvitatud võidust ukrainlaste kasuks sellest ka relvade andmise venitamine. Nende edasine plaani kohaselt nn. Euroliit läheb laiali jääb ainult endine alg koosseis .
16. august 2022, 09:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Pole narvakaid.16. august 2022, 09:33
Narva on okupeeritud linn. Teine maailmasõda pole Narvas veel lõppenud. Läheb veidi aega ja me vabastame Narva ja Tallinna okupantidest.
16. august 2022, 09:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Odin16. august 2022, 09:46
Sinusuguste juradega oleks tulnud juba 30 aastat tagasi tegeleda, siis poleks vaja tänavu nende tegemata tööde pärast muretseda. Igasugu juradel ja kolladel, kes siin sappi pritsivad ning idanaabrit igati toetavad, oleks aeg oma jalad kõhu alt välja siryutada ning Komarovka küla taha tagasi kobida. Küllalt Maarjamaa pinna rüvetamisest.
Odin16. august 2022, 09:46
Sinusuguste juradega oleks tulnud juba 30 aastat tagasi tegeleda, siis poleks vaja tänavu nende tegemata tööde pärast muretseda. Igasugu juradel ja kolladel, kes siin sappi pritsivad ning idanaabrit igati toetavad, oleks aeg oma jalad kõhu alt välja siryutada ning Komarovka küla taha tagasi kobida. Küllalt Maarjamaa pinna rüvetamisest.
Odin16. august 2022, 09:46
Sinusuguste juradega oleks tulnud juba 30 aastat tagasi tegeleda, siis poleks vaja tänavu nende tegemata tööde pärast muretseda. Igasugu juradel ja kolladel, kes siin sappi pritsivad ning idanaabrit igati toetavad, oleks aeg oma jalad kõhu alt välja siryutada ning Komarovka küla taha tagasi kobida. Küllalt Maarjamaa pinna rüvetamisest.
xmx16. august 2022, 09:09
Väljas on suur suvi aga turvamehed on nii kiivalt nägu varjamas? Mida nad häbenevad?
Hulgus16. august 2022, 09:03
Mitte muhvigi ei saa aru millest nood jahuvad ainult et miks võimuorgani univorm pandiokustatud on? :D
Koll16. august 2022, 09:03
Elu nãitta mis juhtuma hakkab,lollistel piire pole?!😉
Salme16. august 2022, 08:55
Lõpuks ometi.Müts maha praeguse valitsuse ees!
Müts maha?16. august 2022, 09:01
Mille eest? Kas selle eest, et lõpuks polnud seda tanki teisaldamist enam kuhugi ja kellegi teise kaela lükata? Isegi iga pioneer saab aru, et enne 20. augustit tuli asi ära teha. Seega, tänada ja mütsi kergitada pole kellegi ega millegi ees.
Minupärast16. august 2022, 09:06
võid lisaks mütsile ka püksid jalast võtta.
Ei Minupärast16. august 2022, 10:32
pükse me ära ei võta täna jalast. Üks säär peab jääma reaalsuse tagamiseks.
Ei Minupärast16. august 2022, 10:33
pükse me ära ei võta täna jalast. Üks säär peab jääma reaalsuse tagamiseks.
xmx16. august 2022, 08:48
See, et saadi hakkama ilma mässuta on tore, nüüd loodame sama tulemust ka hinnasõjas.
Set De Manicura16. august 2022, 10:04
Ära hõiska siin , sest kõik võib teisiti pöörata . Hinnasõda, toorõli hind on langenud jaanuari( 2022) tasemele . Poodides ja bensukates pole hinna langust näha .
Sisemine ja väline rahu16. august 2022, 08:46
Peaminister Kaja Kallas nentis" Tohi kasutada minevikku Eesti kodurahu lõhkumiseks, keskenduda tuleb ühisele tulevikule. Tänane otsus aitab hoida fookust kõige olulisematel ülesannetel, milleks on Eesti julgeoleku kindlustamine ja iga Eesti inimese toimetulek Ukraina sõjast põhjustatud kriisides" Suured sõnad ! Kuidas need Eestlaste elujärge parandavad ? Riiki on lastud sadu-tuhandeid venekeelseid ja meelseid kodanikke-elanikke. Mida järgmiseks, kuidas edasi ???
Düsgraafik16. august 2022, 08:36
Aga näete eestimaa eestlased põgenevad eestist ilma piiksumata. Milles asi.Varsti jääb eestimaale kulti,vuti kes järele jäänud eesti inimeste rahate pealt elavad. Olen puhas eestlane.
Puhas eestlane?16. august 2022, 10:16
Puhas eestlane kirjutab vigadeta.
Parem hilja, kui mittekunagi või .................16. august 2022, 08:34
parem Hilja, kui mitte kedagi, Lõpuks ometi.
16. august 2022, 08:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
EKRE Mart16. august 2022, 08:51
ju ütles juba ammu, et tanki ei tohi puutuda. Võtke kiiresti ühendust, ehk annab veel päästa.
EKRE Mart16. august 2022, 08:51
ju ütles juba ammu, et tanki ei tohi puutuda. Võtke kiiresti ühendust, ehk annab veel päästa.
EKRE Mart16. august 2022, 08:52
ju ütles juba ammu, et tanki ei tohi puutuda. Võtke kiiresti ühendust.
kkk16. august 2022, 09:03
Valimine on vaba ,siin pole vaja hõisata,keda valid,labane.
kkk16. august 2022, 09:04
Valimine on vaba ,siin pole vaja hõisata,keda valid,labane.
kkk16. august 2022, 09:04
Valimine on vaba ,siin pole vaja hõisata,keda valid,labane.
kkk16. august 2022, 09:04
Valimine on vaba ,siin pole vaja hõisata,keda valid,labane.
kkk16. august 2022, 09:04
Valimine on vaba ,siin pole vaja hõisata,keda valid,labane.
Oli ka aeg.16. august 2022, 08:29
Liiga palju kära sai tehtud sellisest loomulikust ettevõtmisest nagu kodu koristus.
lõpuks16. august 2022, 08:15
Indrek216. august 2022, 08:15
Olgu see kola sealt kadunud. Iga tilba kes midagi piuksatab tuleb riigist 48h jooksul välja saata.
Indrek216. august 2022, 08:33
Aga minu halli passi ei tohi keegi puutuda.
ootan sind16. august 2022, 08:14
https://mil.ee/uudised/lahinglaskmisteks-paigaldatakse-polugoonile-ule-400-sihtmargi/
segadus peas16. august 2022, 08:12
Siinsed venelased ei anna endile aru, et nad elavad vales impeeriumis. Nende impeerium asub teisel pool Narva jõge.
16. august 2022, 08:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kiiresti ja venitamata?16. august 2022, 08:26
31 aastat on suht kiiresti ja venitamata jah :D
ei meeldinud neil Euroopa Liidus16. august 2022, 08:10
Kui on putinist, näita ust. Olgu elu teil kerge venemaa mädasoodes!
Indrek216. august 2022, 08:37
Mädasoos? Elu venemaal on tegelikult kaugelt parem kui eestis - seal on odav bensiin, gaas ja elekter. Ning RUUMI jätkub neile seal kõigile! Milleks piinelda siin "fašistlikus natsiriigis"?!? Venemaal, muide saab "po tšelovetseski" rääkida igal pool!
Hea16. august 2022, 08:09
kui punamonumendid kaovad. Aga et Kaja mainib Põhiseaduse järgimist, kõlab õõnsana. See kehtib Eestis valikuliselt.
MT16. august 2022, 08:07
Kuulge Õhtuleht! Kes see teile see venemeelne otsustaja on, et ei luga meeldimise klikke panna? Muidugi kustutate selle kommentaari!
Tubli töö16. august 2022, 08:07
Ometi osatakse ka midagi mõistlikult teha!
eestlane16. august 2022, 07:56
17 augustil 1941 vabastati Narva stalinistlikest röövvallutajatest. Vabastamise aastapäevaks tuleb punatank ära koristada.
Oswald16. august 2022, 07:55
Tubli! Ometi hakati peale pikka nämmutamist liigutama. Lubati isegi TV-pilti Venemaale ning narvakad vaatavad jätkuvalt Vene TV kanaleid. Kas võetakse kedagi ka selle eest vastutusele?
exccentric16. august 2022, 07:54
Läheb huvitavaks täna.
Smv16. august 2022, 07:53
Aaspere mõisa pargi punamonument peaks olema järgmine.
Raivo16. august 2022, 07:53
Lõpuks siis jõuti ninnu-nännutamisest tegudeni. Õigem olnuks see kolakas ühe sõjaka narvaka arvamuse kohaselt Narva jõkke uputada.
Raivole16. august 2022, 08:33
Pole ju mõtet sellist asja ära visata. Tahame ju tulevikus vene röövvallutajatest filme teha ja nende sõjariistad kuluvad siis marjaks ära, et ei pea vineerist mulaashe tegema hakkama. "1944" võtetel oli sellist kola hädasti tarvis.
Raivole16. august 2022, 08:34
Pole ju mõtet sellist asja ära visata. Tahame ju tulevikus vene röövvallutajatest filme teha ja nende sõjariistad kuluvad siis marjaks ära, et ei pea vineerist mulaashe tegema hakkama. "1944" võtetel oli sellist kola hädasti tarvis.
Raivole16. august 2022, 08:34
Pole ju mõtet sellist asja ära visata. Tahame ju tulevikus vene röövvallutajatest filme teha ja nende sõjariistad kuluvad siis marjaks ära, et ei pea vineerist mulaashe tegema hakkama. "1944" võtetel oli sellist kola hädasti tarvis.
Ruts.16. august 2022, 09:04
Eelmise sajandi kolmekümnendatel oli palgatud NSVL-i poolt tuhandeid saksa insenere NSVL rasketööstust ja lennundust arendama. T-34 oli üks saksa inseneride poolt välja töötatud näidis tuleviku tankide jaoks. Kuid insener Ferdinand Porsche arvas et prototüüp on liiga labane oma omadustelt ja koostöös NSVL -ga keeldus T- 34 tootmast. Samuti õpetasid saksa lennundusinsenerid lennukite tootmist ja lendurite väljaõpet. Külastades GULAGI ümberkasvatusasutusi , polnud saksa insenerid rahul madala projekteerimise ja ehituskultuuriga, lubasid oma kodumaal laagrid eeskujulikuks ehitada!
Ruts.16. august 2022, 09:05
Eelmise sajandi kolmekümnendatel oli palgatud NSVL-i poolt tuhandeid saksa insenere NSVL rasketööstust ja lennundust arendama. T-34 oli üks saksa inseneride poolt välja töötatud näidis tuleviku tankide jaoks. Kuid insener Ferdinand Porsche arvas et prototüüp on liiga labane oma omadustelt ja koostöös NSVL -ga keeldus T- 34 tootmast. Samuti õpetasid saksa lennundusinsenerid lennukite tootmist ja lendurite väljaõpet. Külastades GULAGI ümberkasvatusasutusi , polnud saksa insenerid rahul madala projekteerimise ja ehituskultuuriga, lubasid oma kodumaal laagrid eeskujulikuks ehitada!