Eesti uudised

President Alar Karis võidupühal: peame olema valmis vajadusel vabadust lahinguväljal kaitsma (261)

LISA KOMMENTAAR

Vabadust kaitsma , täna 17:54
või Zelanski strateegia järgi toimima . Seal kus vaja kaamera ees nutma , hädaldama ( relvi ja raha lunima ) ja seal kus vaja kõike heast küljest näitama ( EU sse pressima) .
KJ täna 19:38
TULD GLOBAALSELTELE VABAMÜÜRLASTELE !TULD JUUDI OLIGARHIDELE,BANDEERLASTELE!TULD ALDE ,LGPT ! KARIS ON EESTI RÖÖVKAPITALISTDE KÕRTMIK +VIIULIMEES ,KES VIIB EESTLUSE HAUDA!
xmx 24. juuni 2022 22:26
Sellest hetkest kui sai teatavaks, et Hr. Karis kirjutas alla ühe mõisapreili tujukusele--puudub respekt. Mida pole seda pole. Sellisel keerulisel ajal--tule taevas appi. Ka presidentidele peaks hakkama tegema koolitusi. Sorry.
Jurakas paneb kommentaari lõigu kaupa. 24. juuni 2022 11:55
Koroonavaktsiinid on eksperimentaalsed!! Eksperimentaalse vaktsiiniga sutsutamine on enesetaqq! Nii otsustas Prantsuse kohus!!! Mis on pretsedent terve EL jaoks.
Järg 24. juuni 2022 11:56
Koroonavaktsiinid on eksperimentaalsed!! Eksperimentaalse vaktsiiniga sutsutamine on enesetaqq! Nii otsustas Prantsuse kohus!!! Mis on pretsedent terve EL jaoks. https://www.telegram.ee/maailm/prantsuse-kohtus-otsustas-et-vaktsiinisusti-jargne-surm-on-sisuliselt-enesetaqq.
Järg 24. juuni 2022 12:00
S.t. et vaktsineerima sundimine-õhutamine on ju
Järg 24. juuni 2022 12:00
S.t. et vaktsineerima sundimine-õhutamine on ju eneseaqule sundimised-õhutamised!
Järg 24. juuni 2022 12:02
Karis kui üks enesetaqule õhutaja-sundija
Järg 24. juuni 2022 12:03
Karis kui üks enesetaqule õhutaja-sundija pidagu oma #### kinni!
Jurakas 24. juuni 2022 11:53
Sede kontroll. Tsesuur.... ???

KJ 24. juuni 2022 09:33
EESTLASED POLE TAANLASTE VALLUTUSEST SAADIK VABA OLNUD .KARIS ON JÄRJEKORDNE UUSPARUN ,KES KÕLAVAID LOOSUNGEID JAGAB LÄÄNE VABAMÜÜÜRLASTE KÄSUL1
KJ 24. juuni 2022 10:23
TEHKE TALGUSI ,ANNETAGE RAHA EESTI ELIIDI,USA ,BRÜSSELI ,ISREALI OLIGARHIDE AUKS JA LÖÖGE KULPI SURMANI ! ALDE JA LGPT ON TEIE IDEAAL
Vaene Eesti. 24. juuni 2022 08:23
On vaid üks erakond kes julgeb ja räägib tõde aga selleest pool eestit tõrvab taga, no ootame siis veel kolm aastat kui järjekordselt saab selgeks et siia tassitud slaavi veri lämmatab meid ära, eestikeelt võib rääkida ainult nurgataga ja vaikselt habemesse, kes on pidanud läbima vene kroonu teavad seda liigagi hästi mitte aga liberaalid kellele on palju tähtsam lgbt ja eesti laste!!!!! jätkuv mitte toimetulemine.
Ja mida räägib valitsus juht. 24. juuni 2022 07:49
Kallas korrutas pea kolm aastat oma liberaal mantrat kui hästi me oleme kaitstud, kui sellajal Helme rääkis et asjad ei ole nii siis tuletage meelde mis kisa ja nõiajaht lahti läks aga nüüd kui Kallasele sähvatas et liberite jutt ja tegevus viib hävinguni siis nüüd tunnistab oma tegevusetust, ongi tõde ja vale aga ei keegi veel siiani ole vabandanud ekre ees, mõnitamine ja liberküllvamine käib ikka edasi aga kauaks?
Ronja 24. juuni 2022 07:46
Hr. Karis poliitikutega kindlasti näitab rahvale lahinguväljale tormates eeskuju :) Kuid mida rahvas teeb? Jõukad panevad punuma ja vaesed oma elu vaesuse eest ei anna.
Ma siin kalkuleerisin 24. juuni 2022 08:14
miinused ja plussid üle, targem on olla sõjapõgenik ja koos perega siit leebet tõmmata, kui sõjaks läheb!

24. juuni 2022 06:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eliit 24. juuni 2022 08:00
on sel ajal juba Austraalias ning seal avaldab tulist poolehoidu kõikidele siin võitlevatele rahvuskaaslastele. Ja loomulikult saadetakse kremlisse noot, seda saab kaugusest ohutult teha.
Hmmm..... 24. juuni 2022 08:17
isegi oma palgatõusu külmutamine, selleks et rahvale natuke toetust näidata, ( tavainimese palgatõus ju tõstab inflatsiooni ja seda ei saa lubada ), on teile eluohtlik - nii et - ei maksa siin jutustada midagi....
vanamemm 24. juuni 2022 05:57
Kui meilt on võetud oma riik, mille loomise algne vajadus oli KAITSTA väiksearvulist rahvust nende ainsal asualal maailmas, siis kui paljudel ongi enam soovi sellist "kõigi riiki" kaitsta??? Kui Kallas Kaja saab "tunnustust" NATO tegeliku kaitsetahte avalikustamisest, siis Helmed saavad kaela laviini essu, kui sama julgesid ammu rääkida, õhutõrje, merepiiride kaitse, iseseisvat piirivalvet, esmase vastupanuvõime olemasolu, ehk plaani "B". Teie hr. Karis kuulute ju samasse "Toiduahelasse" oravatega ja teie jutt on sama katteta ja mõtteta, mida oravad juba pea 20 aastat tühjalt ajanud. Kurb.
Tubli vanamemm 24. juuni 2022 07:32
100% samal arvamusel. Väga hästi ja selgelt öeldud.
Kristiina. 24. juuni 2022 04:19
Seda sabarakku ja mittevaktsineerijate mõnitajat ei kaitse. ei kaitse ühtegi eliidi raasu..
HL 24. juuni 2022 02:39
President ja ka Peaminister nagu valmistaksid eesti rahvast ette sōjaks! Kas nad teavad rohkemat kui rahvale räägivad?
Tuleb 24. juuni 2022 08:11
pingsalt oravaid jälgida . Kui oravad hakkavad massiliselt erinevatel põhjustel väljamaale ''reisima'', siis on häda lähedal.
Eesti mehed -nagu üks mees- sõtta! 24. juuni 2022 01:19
Aga loomulikult, kõik sõtta! Eliidil ei mingit põgenemist eksiili välismaale. Väikses Eesti on iga relv arvel, seega, president ja eliit on eesreas lahinguväljadel, nagu läbi ajaloos ikka aus sõjapidamine olnud ja seda aastatuhandeid, kuni 20 sajandi alguseni, mitte ainult lihtravas ei riskinud lahinguväljadel oma elude ja tervistega, ka kuningad langesid lahingutes.
Terracotta Savile 24. juuni 2022 00:37
Ma paneks sulle tuhat plussi , aga ei viitsi enam . Sa ei ta kes on Klitško , kes on Povetkin . Provintsi mehike !
to kas 24. juuni 2022 00:09
Ei olnud Putin , Povetkin oli . Iroonitsed siin , näed igalpool tonti või kuidas .
Savi 24. juuni 2022 00:13
sest Putinist ja Povetkinist, kuid mina olen keppin.d Tereškovaga.

VALGE LAEV. 23. juuni 2022 23:33
Loodetavasti aitab ka toomas-hendrik ilves. Ämeerika häälekaudu, eesti rahvast käima tõmmata!
Linnus 23. juuni 2022 22:56
Unustatakse, et Võidupüha oli Landeswehri vastu, see oli Muistse Vabadussõja jätk, sellepärast ka lätlased on seotud, et see oli Võnnu linnas.
jaa 23. juuni 2022 22:52
Pult EKRE kätte ,siis on mingi võimalus refi hävitatud normaalsus taastada ja vaatame siis edasi selle kaitsega....
Jurakas 23. juuni 2022 21:43
Vabadust kaitsma??? Meil on praegu ju ORJUS! Et peaksime siis orjust kaitsma hakkam? Ja orjapidajaid!?!
23. juuni 2022 21:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
KUI 23. juuni 2022 21:50
PÜHITAKSE KARDIPEAL SIIS PÜHITAKSE KA SIND BUH
Ee 23. juuni 2022 22:45
Puutin alaväärsuskompleksis tahab kõik maad puruks pommitada kui vaid saaks. Kõik on pahad, ja tahavad talle halba. Nii ta mõtleb.
Ee 23. juuni 2022 22:59
Puutin hoolib väljaspool Venemaad elavatest venelastest rohkem kui Venemaal elavatest.
ida-ukrainas 23. juuni 2022 23:47
elavad venelased, putinit see ei koti,pommitab valimatult. Kui tuleb siia, siis juhtub sama. Surevad eestlased ja venelased, raketid rahvusel vahet ei tee.
Kaka 23. juuni 2022 21:15
Lubas kaitsta oma papaga. Kui Putin tuleb, kohe laseb.
Kohe 23. juuni 2022 21:53
laseb jalga. Seda ma usun.
23. juuni 2022 21:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
filosoof 23. juuni 2022 21:30
Maailm ilma veneta on venevaba maailm.
KJ 23. juuni 2022 21:51
filosoof .SULLE MEELDIVAD AAFRIKLASED,MOSLEMID ,JUUDID,ARAABLASED, .... PAABEL! OLE ÖÖPÄEV USAS ,HARLEMIS. KUI ELLU JÄÄD ,RÄÄGID TEIST JUTTU!
filosoof 23. juuni 2022 22:11
Jäin ellu. Räägin sama juttu.
Väike BUH, 24. juuni 2022 08:01
putini mänguasi. Mul on sinust südamest kahju, tunned vist siin võõral maal end väga kehvasti, aga kui sa prooviksid palavalt armastatud kodumaale tagasi pöörduda ehk suudaksid seal heaoluühiskonnas õnnelikult elades siinsed raskused unustada ja ilma vihkamiseta elada.

KJ le 23. juuni 2022 20:54
Aleksander Povetkin oli see vene boxija aastal 2013 .
kas 23. juuni 2022 23:02
putin ise ei olnudki???
KJ 24. juuni 2022 08:54
PUTINIL ON VABAVÕITLUSKUNSTIDE MUST VÖÖ! TA OLEKS OMAL AJAL KLITSKO PEA PEPPU KEERANUD !
To kj eile 12:42
Sama tugev kui hokis??
hiiil 23. juuni 2022 20:32
sellise valitsuse ajal pigem Eesti vastu ...
On jah 23. juuni 2022 22:39
vaja kaitsta, Sesteril on nii armsad koerakesed ja ise on ka väga toredad inimesed, kuidas sa siis neid ei kaitse.
to maidaaaan oli 23. juuni 2022 20:24
Ka küllaltigi Klitško „ käekiri“ . Klitško pühkis peale boximisega hüvasti jättu Saksamaa - Hamburgi tolmu jalgadelt ja läks tagasi Ukrainasse . Tema algatusel hakkasid rahutused , kuna lubas rahvale suurt Euroopat , läänelikku elu ja Venemaale selja pööramist . Õrritas nii kaua , kuniks rahutused Maidanil algasid , kuidas lugu edasi läks seda teame me kõik .
Kadõrov 23. juuni 2022 22:55
tappis oma esimese venelase 16 aastaselt!
Tuust 23. juuni 2022 20:07
Karis sa mine häbene oma juttu, Eesti riik lüpsab igal võimalikul viisil ja igal sammul oma kodanike ja nüüd kui oht riigi julgeolekule, tuled sa mingist valmisolekust riiki kaitsma rääkima. Puhka jalga papi.
Hmmm.... 23. juuni 2022 19:50
kellega? Pühajärve pidulistega?
Alar 23. juuni 2022 19:35
Kas Õhtulehe agitbrigaadJAmoded on juba päris lakkutäis- tundub, et jah.

Eestimeelne naine 23. juuni 2022 19:14
Kommentaarides on näha kelle poolt ikkagi rahvas on. Tuleb ka omal vist Vene poolele astuda koos abikaasa ja lastega sest see on pigem nende arvamus ja soov. Mina isiklikult arvan, et reformierakond peaks laiali saatma ja peaminister koos presidendiga peavad tagasi astuma ja kindlasti kohe. Siis saab eestis kord majja. Reformierakond pole üldse rahvale sõbralik, tekitab ainult vihavaenu. Põhjuseks see ei olegi enam mingisugune riik. Kas me soovisime sellist riiki. Eesti Rahvas, võtame ükskord mõistusepähe, vist ei ole veel hilja. Tänan.
Eestimeelne mees 23. juuni 2022 19:17
Hilja kallis perenaine, hilja.
Eestivaba riik 23. juuni 2022 19:26
Parem Hilja, kui mitte kedagi.
to Eestimeelne naine! 23. juuni 2022 20:24
Kindlasti aimad ka, miks meie oleme olukorras, kus me oleme? Eestlasest ei ole oma maa peremeest. Majandada pole 30. aasta jooksul osatud. Usutakse valitsuste plära e-valimistest. Eestlane töötab pigem end surnuks kui õiguste eest võitlema läheb. Eesti ei ole enam viie rikkama hulgas, vaid lausa esimene. Sest kus veel osatakse nii väikese sissetulekuga kallite hindadega toime tulla? Vaatame siis jälle peale Riigikogu valimisi? Et "kas sellist Eestit tahtsimegi"? Ju siis taheti!
Juhan 23. juuni 2022 21:41
Häda ongi selles, et eestlased ei ole oma maa peremehed. Oleme jänkistani käpik! Eesotsas USA loozi kõrgvabamüürlase MilliSiimuga. Sealt ka see ajupesu, et me peame kellegi juurde kuuluma (=kellegi käpa all olema). Et kui ei käsuta jänkistan ja juudad, siis tuleb Putin! Krt! Tuleb siiski iseseisvaks saada! Iseseisvad väikeriigid on ju ometi olemas!
Ee 23. juuni 2022 22:20
Iseseisvad riigid on olemas aga mitte Venemaa kõrval
Kdani 23. juuni 2022 18:58
Taänavu talv saab ajaloo kõige rängem olema meile. Hinna tōus ränk Elektri puudus Gaasi puudus Küttepuid ei jätku Seega külmumine Nälgimine. Blokaad. Kas oleks veel midagi....huvitavat? ?
vb 23. juuni 2022 19:13
KJ 23. juuni 2022 20:14
LGPTNOKULAULMINE ,MOSLEMITE ,SLAAVLASTE.... GLOBALISEERUMINE !
Transrasv 24. juuni 2022 02:00
Ahvirõuged on ka väga põnev.
Arvamus 24. juuni 2022 08:12
Vaesunud rahvas jääb elama, sest ta on harjunud kannatustega, kuid jõukad ja "triibulised, ruudulised" lähevad marjamaid otsima ja nii saabki meie maa koormast lahti.
23. juuni 2022 18:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Venelased ise 23. juuni 2022 18:59
On suurimad natsid! Kas vaidled vastu?
@valdis 23. juuni 2022 19:04
KJ oled tüüpiline 23. juuni 2022 21:00
venelane. Arvad, et Stalin üksi võitis 2WW? Kui USA ja Britid ei oleks venet algusest peale toetanud nii toiduainete kui relvastusega ning avanud teist rinnet, siis oleks venes praegu kasutusel saksa keel.
KJ 23. juuni 2022 21:21
TEINE RINNE AVATI,SEST VENELANE OLEKS KOGU EUROOPA OMA KÄPA ALLA PANNUD,OODATI MOMENTI ,AGA D PÄEVAL NORMANDIAS OLI SISULISELT KOLOSSAALNE LÄBIKUKKUMINE ! USA JA LÄÄS SÕDIS AFGANISTAANIS 30 AASTAT JA SAI JALAGA TALIBANILT PEESSE!
to valdis 23. juuni 2022 22:44
Arvo 23. juuni 2022 18:32
Miks minu kommentaar läbi ei läinud. Kirjutasin, et reformierakonna president ütles, et Venemaa alustas sõjaga. Kas Venemaa alustas sõjaga või ukraina oma maidaaniga. Ukraina rahvas on kõiges süüdi nii, et president pidi Venemaale põgenema ja abi paluma.
Maidaan oli 23. juuni 2022 19:02
häda ajalik, sest Kremli karvase käega pandi endine president Ukrainas pukki! Tõestatud on tema mahhinatsioonid ja seos Kremliga! Üleüldse oli see, Ukraina siseasi ja venelastel polnud mingit õigust sekkuda teise riigi siseasjadesse!
sa arvo 23. juuni 2022 19:46
Maga kaineks ja siis võid ka oma venemaale põgeneda!
mis 23. juuni 2022 20:26
Sõda? Erioperatsioon ikka..............

23. juuni 2022 18:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kuule 23. juuni 2022 18:30
Kui sa kirjutad pangas laenulepingule alla ja siis loobud lepingu täitmisest... pank koorib sind paljaks selle eest... Mõistad analoogiat?
Arvo Kuulele 23. juuni 2022 18:43
Ma ei ole sant ning pole elus laenu võtnud. Mind on aidanud Venemaa. Loodan ka edasi, et aitab Venemaa koos Putiniga.
Arvole 23. juuni 2022 18:49
sa ei ole võib-olla sant, kuid kindlasti oled lollike, kui ei tea isegi seda, mida analoogia tähendab!
Arvo Arvole 18 : 49 23. juuni 2022 18:56
Analoogia on sinu pedofiilia, lased reformide ees koos reformi presidendiga selle pedofiilia riigi ees püksid maha.
Arvole 23. juuni 2022 19:28
Ma sain su mõttest aru, kuid sina mu analoogiast kyll mitte... Ma olen sinuga tglt samal poolel... Mis sa närvitsed? Reffarite koht peaks si tamajaaugus olema pätid säärased
Mis tal üle jäi 23. juuni 2022 19:34
Oma venelasi ja riigipiire peab kaitsma. Ameerika, sõdib Venemaaga Ukraina pinnal. Varsti näeme seda ka Balticumis ja ikka Ameerika initsiatiivil, ennast Venemaa, piiride äärde sokutada. Nälga ja külma, hakkamegi sanktsioonide tõttu tundma. Venemaa elab selle kergemalt läbi, vähemalt , surnuks ei külmu.
Mid Venemaal üle jääb 23. juuni 2022 19:42
Sõda toimub Ameerika ja Venemaa vahel Ukraina pinnal ja ikka Ameerika initsiatiivil pugeda Venemaa piiriäärsetele aladele. Nälga ja külma hakkame tundma tobedate sanktsioonide tõttu. Venemaa elab üle, külma ei jää. Saadame miljardeid ja sõjatehnikat, las Ukrainlased surevad, peaasi, et meil rahu oleks. See rahu ei kesta kaua, Kallase vene vastaste sõnavõttude tulemusi näeme varsti.
Eesti nimel või?:)))) 23. juuni 2022 18:21
Et 23. juuni 2022 18:19
kommentaare ikka kustutakse... sellise eesti nimel võideldi ja unistati siis? puha diktatuur
To BUH 23. juuni 2022 19:06
Nõus! Alustame sellest, et mina eestlasena Eestis ei pea sinusugustega teretama vene keeles ega suhtlema vene keeles! Selt edasi, ei taha enam kuulda, kui hea oli nõukaajal jne! Eks ole?!
Kurjad inimesed. 23. juuni 2022 18:06
Kas Urmas ja BUH on palgalised kommijad.Saagu kokku ja parandagu maailma ilma eetrit reostamata.Terve kommentaarium on täis vihkamist ja omavahelist vaidlemist.Riigi aastapäeval võiks kasvõi ivakesegi viisakam olla.Head Jaani kõigile normaalsetele inimestele.
Siu siu 23. juuni 2022 18:00
Ei tea pole midagi teinud et mulle kallale tulla karis siristab palju las ise ennast kaitseb tola

mul kama 23. juuni 2022 17:50
mis lipp kusagil lehvib, ühed sulid-valitsejad kõik, peaasi, et oleks rahu, inimestel tööd ja kodud alles, see tagabki turvalisuse.
Vat aga venemaal 23. juuni 2022 19:37
pole nii.. Kremli vanakesed on nii täissöönud, et pappi pole enam kuhugi panna-ette võeti suuremad ambitsioonid kui rahakogumine!
Nähtus. 23. juuni 2022 17:39
Ei tea miks,aga suurem osa kommijaid on kirjaoskamatud ja valmis ainult pähetambitud jama ise natukenegi mõtlemata suust välja ajama.
Hahaaa 23. juuni 2022 18:00
Sa ise võiks kah kirjutama õppida!
Allu 23. juuni 2022 17:33
Poliitikud keeravad isita kokku ja inimesed nende eest seisma🤔 Pole minu sõda!!!
N49 23. juuni 2022 17:56
Hooldekodu Eevald 23. juuni 2022 17:09
Muidugi. Sest kaja ütles, et nato tuleb appi 180 päeva pärast. Teeme ühe toreda korjanduse. Ja läheme sötta! 3,20 € päev?
Ott 23. juuni 2022 17:29
Olen aru saanud, et NATO ei tule 180 päeva ega ka 280 päeva pärast. Miks peakski tulema. Mis on Balti riikides niivõrd väärtuslikku, et selle nimel tasuks alustada NATO-Vene vahelist sõda? 5 artikkel on hea lubadus, kuid...valetamine ja reetmine on kapitalistlikus ühiskonnas sama tavalised kui see, et hommikuti päike tõuseb ja õhtul jälle loojub.
Ee 23. juuni 2022 18:02
Puutini jaoks pole midagi väärtusliku vaja. Temale on tähtis kõik puruks pommitada. Kui nsvliit lagunes siis ta nuttis krokodilli pisaraid ja lubas kätte maksta
BUH 23. juuni 2022 17:09
TERVE EUROOPA LIIT SÕDIB VENEMAA VASTU JUBA 30 AASTAT, JA MIDA EURO ON SELLE AJA JOOKSUL SAAVUTANUD, ISOOLEERISID ISE ENNAS OKASTRAADIGA, LOOBUSID ENERGEETIKAS GAASIS, ÄKKI GRETE TUNDER HAKAB TULEVESKID PUHUMA, EUROOPA LIIT SATUS PERMUDA KOLM NURKA SEE ON UNIKAALNE ÜHTUM KUI EUROOPA LIIT HÄVITAB ISE ENNAS AGA SELLES LOMULIKULD SÜÜDI VENEMAA PRESIDEND PUTIN, NÜÜD TULI AEG EUROOPAL TUNDA MIIS TÄHENDAVAD SANKTSIOONID MIDA NAD ISE TEEGID
Tead iise teegid 23. juuni 2022 17:18
Venemaa oli see, kes alustas tegudega, mis, on ülemõistuse inimsuse vastased..lähemat ajalugu neist tegudest ei hakka siin kirjeldama-tead neid isegi!
BUH 23. juuni 2022 17:32
IGA TEGUL ON TULEMUS HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA MIDA KÜLVAD SEDA LÕIKAD, KES ON SÜÜDI KUI EUROOPA LIIT VÄRISES KOKKU
Ee 23. juuni 2022 17:36
Huvitav miks puutin pommitab venekeelseid linnu Ukrainas Aga sanktsioonid Venemaale on head. Nüüd oskavad venelased ka ise panna kotletti saia vahele ameeriklaste moodi
Ee 23. juuni 2022 18:09
Isegi oskavad nüüd limonaadi teha ja nime ameerika moodi panna, Ja kõige suuremaid raadiolampe teha oskavad ka.
To buhh 23. juuni 2022 19:16
Kokku varises sinu CCCP, aga mitte EU. Venelane hakkas järjest oma naabreid tapma! Mis põhjusel, ahh? Mida oli asja Setseeniasse, Gruusiasse, Moldovasse, Ukrainasse? Kes neid sinna kutsus, kas omal maad vähe käes või mida! Omal riik ripakil.. nafta, gaasi ja söe müügist on vaid relvi valmistatud ja kahte suurlinna investeeritud! Ülejäänud papi on kremli vanakesed omavahel ära jaganud!
xmx 23. juuni 2022 17:02
Aga mida arvata sellisest võimalusest, et venelane ei tulegi füüsiliselt esialgu üle kontrolljoone vaid pekseb kauglaske relvadega eemalt kõik segi.Paberite järgi pole siis ju invasiooni toimunud---ainult palju meil sellest parem on?
Ee 23. juuni 2022 18:07
Sel juhul tuleks saata pommid Venemaa linnadesse. Paberite järgi pole midagi toimunud.
Ciice Coowitt 23. juuni 2022 17:01
Mille eest me kaitseme? Meie oleme head, ega viska lumepalligi mitte! Jee - jeee!
Jaan 23. juuni 2022 16:59
Meil see brüsseli tädi Kaljurand või mis ta oli.Kiitis alles hiljuti kuidas meid kaitseb artikkel 5 aga unustas öelda, et poole aastapärast kui kõik musitamised kallistamised brüsselis läbi ja mingi otsus tehtud.Täpselt nagu Ukrainalegi.

To R S 23. juuni 2022 16:57
Karis 23. juuni 2022 16:54
On vabamyyrlane ,kes esindab nende huve, mitte eestlaste.kallas on globalistide tankist, ärgake yles inimesed.
noh 23. juuni 2022 18:24
Goldberg on vabamyyrlaste pealik ses pä tiriigis
sada tuhhi kuus 23. juuni 2022 16:35
jah 23. juuni 2022 16:12
Tahaks näha.Eriti poliitikuid.Paljud pühivad eestimaa tolmu jalge alt minema.
Lausa 23. juuni 2022 17:27
KJ 23. juuni 2022 16:12
KUI JULJUS KUPERJANOV OLEKS ETTE TEADNUD ,ET SEE EESTI ON PÄTTIDE VABARIIK,SIIS OLEKS TA JUBA PÄTSIL SAABLIGA ....JA VENE POOLEL VÕIDELNUD! TULD BRÜSSELI ,USA,ISREALI ,JUUDALASTELE
Mida 23. juuni 2022 16:28
välja pakud? Lahkuda NATO-st ja astuda SRÜ-sse? Gruusia oli SRÜ-s, see teda ei päästnud, vene ikka ründas.
KJ 23. juuni 2022 17:06
GRUUZIA ON KAHEPALGELINE , PALJUDEL GRUZIINI ON STALINI PILT SEINAL ! GRUZIINI SNAIPRID TAPSID SADU UKRAINLASI MAIDANIL JA SÜÜDISTATI VENELASI! KUI EESTI OLEKS NAGU NEUTRAALNE SWEITS .. UNGARI ..POLEKS MEID RÖÖVLIJÕUK VALITSENUD
23. juuni 2022 16:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
RS 23. juuni 2022 16:53
ärge pange pahaks ma siin juba kuuaega ravin süütevedelikuga omaafirõugeid.
xxxx 23. juuni 2022 16:10
Lugupeetud president millega me ennast kaitseme.Nato kaitse plaan on täielik pask.Alles 180 päeva peale venemaa sissetungi tuleb Nato alles appi.Tere tulemast kaitse, täielik naljanumber.
Putin 23. juuni 2022 16:56
= berel lazar= rotshildid= nato…
noh 23. juuni 2022 18:34
macron + scholz = freemason

LT 23. juuni 2022 16:07
Peame olema valmis siit kähku jalga laskma kui olukord veel pingelisemaks peaks muutuma. Esmalt puudutab see noori mehi. Las sõjaõhutajad vehklejad siin kui nad julgevad
Aja kysimus 23. juuni 2022 17:48
ainult. Kas töesti keegi usub et nato hakkab venemaaga vöitlema? Terve euroopa ei saa sellest vandistanist jagu ja sanktsioonidega lasi endale kuuli jalga, terve euroopa ulub, aga putin naerab. Nagu Ilves ytles: 4 tunniga on köik läbi. Esimese paugu saab Leedu ja siis on vaikus...ja läheb ropuks kohvrite pakkimiseks, kes jöuab, kes ei...
xxxx 23. juuni 2022 16:04
Putin kõnnib eestisse sisse nagu oma magamistuppa ja keerab siin kõigile taha.Ei tule Nato appi ega ka keegi teine.Täielikud naiivsed kõik kes usuvad,et Nato meid kaitseb.
Putin 23. juuni 2022 16:58
= nato.. igivana skeem, saadame pahad peale, ja “ head” tulevad kaitsma..kulišside taga , aga ollakse ühes..pole häid ja pahasid, on orjad ja orjapidajad..
T.-H.Ilves 23. juuni 2022 17:50
4 tunniga on köik läbi.
Jaan 23. juuni 2022 15:56
Kaitse ise oma vabadust.Me vaatame kuidas siit minema saab.Oravad kaitsgu ise oma vabadust rahvast nöörida.
Rudi 23. juuni 2022 17:18
Mitte Jaan, aga Ahmed, abdullah, muhammad oled! Kui on natukenegi ohtu, siis kähku oma isamaalt leelet tõmmata! Pole sellist rõvedat sõna sinusuguste "minema saajate" kohta eesti keeles veel olemas, mida kasutada.....
to Urmas 23. juuni 2022 15:34
Ole , ole , sa saad neid veel toetada ühe reisikesga Ukrainasse , Kiievisse kõik majutuskohad on lahti 0 * kuni 5* de luxe . Ukraina pealinn näitas ennast Saksa TV - s oma uhkuses ja ilus . Moodsatest uusehitistest - vanalinnani . Nad tahavad EL iga hinna eest . Kui on raha vaja siis näitavad nn sõja purustusi , kui on vaja EL kandidaadiks saada siis oma rikkust ja uhkust . Moto järgi : me oleme täisväärtuslikud kandidaadid . Näitleja jääb näitlejaks !
Fanny 23. juuni 2022 15:39
Järjekorras nad peavad olema kuni aastani 2050, teised on ees veel ja aastaks 2050 ei eksisteeri enam Euroopa Liitu selleks ajaks.
xmx 23. juuni 2022 15:25
Võidupüha? Tähtis pole võit, vaid osavõtt----selline on olnud viimaste aastate Eesti välispoliitika.
Udo Türilt. 23. juuni 2022 15:24
Ooo Jeee. Vabamüürlased juudid ja muud rahaahned putukad. Teil pole küll selle kohapealt vaja sõna vötta!
Kodanik 23. juuni 2022 15:23
Millega me end kaitseme? Me oleme ju rahumeelne rahvas. Meil kasvavad ainult kurgid ja kartulid. Hea nalja soon on mōnel.
Kaitseb 23. juuni 2022 15:26
kõikvõimas kaka, kes karjub, kiljub kaugel kodumaast.
Kolonisaator 23. juuni 2022 15:36
kardab kaka karjumist, kiljumist. Kohkub, kaob kus kur.t
S.Mikser 23. juuni 2022 17:53

Q3 23. juuni 2022 15:20
Alati kõlab poliitikute suust se müstiline ,,me peame,,.Ei pea keegi minema sõtta kui ta ei taha,mingi poliiteliit ei käsuta.Kes tahab sõdib kes ei taha ei.Täna ajab se kiidetud Ukraina eliit oma kodanikke massiliselt surma,kaotused on tohutud,seda me meedia loomulikult ei räägi v pisendab.Need marurahvuslased hakkavad neil otsa saama,nüüd aetakse vägisi suvatüüpe rindele,se riik lõheneb kui se tapmine seal pikalt kestab veel.
Tehakse 23. juuni 2022 18:02
tymaks see ukraina, eesti meediat kui uskuda siis peaks ukraina väed juba moskva alla olema. Tehakse ära lihtsalt. See on malemäng körgemal tasemel. Esimese paugu saab Leedu...
lame 23. juuni 2022 15:16
Päts põristas enne oma riigi reeturlikku hülgamist samu sõnu...
Kahjuks. 23. juuni 2022 15:13
Kahjuks olen selle 30 a taasiseseisvumise ajajooksul ennast madalate palkade ja "madalate" maksude sees ennast sandiks ja teovõimetuks töötanud, et ei jõua automaati käes hoida. Elagu EESTI, hõisassaa!
Urmas 23. juuni 2022 15:29
Kes on süüdi? Miks valisid madala palgaga töökoha? Puudub erialane haridus? Kes selles süüdi on? Oleks õppinud ja teeninud keskmisest kõrgemat töötasu? Pea ei võimaldanud? Idio.te on Eestis sajaks aastaks ette kasvatatud!
just just urmasekene 23. juuni 2022 15:36
sina oled seal karjas esimene koos oma ülbe lämisemisega.
Urmas 23. juuni 2022 15:45
Ülbe? Ma õppisin ja lõpetasin kooli, ma ei kurda, et töötasu madal on, kui ei meeldi lähen Soome jne... Tööturg on EL avatud kui keeled suus! Vinguvad hariduseta, laisad inimesed.
Köik 23. juuni 2022 18:03
peavad olema direktorid ja ärimehed, töölisi olema ei pea.
Smv 23. juuni 2022 14:55
Ukraina pagulased saavad veel kord põgeneda kui vene kirsa eestisse tuleb.
Umm 23. juuni 2022 15:46
Milles kahtlen, Venemaa on liiga nõrk.
Vene 23. juuni 2022 18:08
ei ole nörk, terve eurotsoon juba ulub ja leedu saab varsti lutaka kätte ja mitte midagi ei juhtu. Ja siis keeratakse vinti juurde.
Ummile 23. juuni 2022 14:55
Kas sul on ka sini kollane lindike rinnal ja lipuke laual .
Umm 23. juuni 2022 15:10
Loomulikult olen Ukraina poolt.
random 23. juuni 2022 14:47
On kohustatud kahuri liha olema,kes otsustab ?näidake mulle näpuga ja öelge selle inimese nimi? Kas see on Eesti,nüüd ja praegu? Euroopa liidu kaltsunukud ja tillu-lillu jutt,võidupüha puhul.Teie poliitikud olete number üks ,ülejäänud on number 0 teie jaoks.Te ei lase elada omal maal.
Urmas 23. juuni 2022 14:57
Purjus? On Eesti kodakondsus? Kui on, siis pead ja sõjaolukorras kehtivad teised seadused!!! Kui ei taha siis loobu kodakondsusest! Miks mina pean oma verd nahahoidja eest valama? Miks minu sotsiaalmaksust makstakse sinule vajadusel abiraha? Loobu kodakondsusest.
Lilc 23. juuni 2022 15:02
Sulle ei meeldi siin? Idapiir ootab.
To Urmas 23. juuni 2022 15:13
et miks ma olen kohustatud SELLE korruptiivse valitsuse eest sõdima minema? Käin tööl et makse maksta! Maksan et saks tööl käia! Viimane valitsus jätkab oma poolelijäänud peenhäälestust et viimanegi maha müüa ja rahvast vaesustada!
Urmas 23. juuni 2022 15:36
Sa ei kohustu mitte millekski, miks mina pean oma teenitud sotsiaalmaksuga sind vajadusel toetama??? Loobu kodakondsusest! Kõik vingujad loobugu kodakondsusest, Vene saatkond jagab endise NSVL riikide kodanikele tasuta Venemaa passi, minge ja võtke! Minu poolt palavad tervitused, aga Eestit ma kaitsen!
sina urmasekene 23. juuni 2022 15:37
lidud esimesena ku.serada taga.
to Urmas 23. juuni 2022 16:55
31 aastat 23. juuni 2022 18:10
konnatiiki! Tehke jah neid paraade ja mönitage esivanemaid kes vabaduse eest verd valasid mis nyyd ära on antud.
Piuks 23. juuni 2022 14:46
Tsarinna käitub juba, nagu oleks NATO peadirektor. Meie peame tagajärgedega tegelema.
mina näitan oma 23. juuni 2022 14:42
refi piletit ja venkud mind ei puutu. Ega me ilmaasjata aidanud neil raha pesta. Ikka teenete eest.
Kaljulaid ja Hodorkovski 23. juuni 2022 18:13
Aga meie saame varsti lapse.

to Urmas veelkord 23. juuni 2022 14:40
Kirjutasin sellepärast , et sina näed ainult asja ühekülgselt . Kõik , kes oma nina militaarselt kusagile teise riiki topivad peavad ohvritega arvestama olgu selleks Venemaa või NATO , eesotsas USA .
Urmas 23. juuni 2022 14:51
Eelkõige Venemaa, kes ründas Ukrainat!
Alar 23. juuni 2022 14:32
Eestimeelsed hakkavad sõdima. ReffiLiberastid jooksevad Läände- kes praamidele, paatidele ei mahu, lähevad püksidrebadel vankadepoole üle. PS: Kõikidele Eestimeelsetele soovin ilusat võidupüha, õhtul lõkketegemist ja toredat ning kainet Jaanipäeva!
See kõik on olnud, see kõik on olnud kord 23. juuni 2022 15:01
Ei tea, kas venelane kutsub enne sõda omad kodumaale, nagu sakslane tegi ? See oleks märk, millal ise ka jalga lasta. Sest siin ei jää kivi kivi peale praeguse relvastuse juures. Kes eelistab surra, võib seda teha. Aga mille nimel? Et saaks ikka Euroopa kõige kehvemat palka ja kõige kallimat elektrit ja bensiini?
rukk-i-pala 23. juuni 2022 14:30
Elustandard on vilets, ei kipu eriti.
Urmas 23. juuni 2022 15:06
Elustandartit peab ikka ise parendama!!! Miks on vilets? Puudub eriala? Õpi! Tasemeõpe on tasuta! Ma olen rahul. Kui ei ole Eestis rahul, siis piirid on lahti. Mine tööta Soomes, Norras jne... Tänapäeval vingub, see kes ise on laisk!
kle urmas 23. juuni 2022 15:39
AITAB haisemisest.Kõik teavad niigi et sa tühine jobu oled.
Mammi 23. juuni 2022 14:11
Poliitikud sùgelevad sòda,miks?
no 23. juuni 2022 14:00
Palju kordi parem kõne kui endisel bravuurikal presidendil kaljulaidil,kes kogu aeg hurjutas ja kasvatas rahvast. A.Karisel polnud kõnel viga midagi,mees teab mida räägib,ta rääkis antud olukorrast praeguses maailmas ja meie võimalustest siinses riigis. Ilusat ja rahulikku jaanipäeva kõigile!

eu 23. juuni 2022 13:58
Nagu hetkel lavale "aidatud" pre...sku jätkab kindlalt sama rida nagu kaks eelmist pukki upitatut!!!??? Isegi eestlaste püha ajal ei saa üle ega ümber võõrriikide teemadest!? See sell võiks kahest eelmisest upitatust ometi kord õppust võtta!? Kahe eelmise upitatu puhul oli arusaadav , et tegu v õõr am ee lsete/ võ õra ke el seteg a!!!??? Aga antud juhul on mis liikuma panev jõud püünele panduga Eestist ja eestlastest möödavaatamisega/ülesõitmisega!!!????
"Aga antud juhul on mis liikuma panev jõud..." 23. juuni 2022 14:02
Ta ju vabamüürlane. See seletab kõik!!!
Jurakas 23. juuni 2022 13:56
Kõige suuremaks vaenlaseks-agressoriks eesti KUI RAHVUSRIIGI, s.t. riigi-rahva vastu on siinsed globalistid eesotsas Kallastega. (Kaja ja Kristiina ja Siim ja...). Kes ei austa Põhiseadust, selle preambulat! Samuti igasugu krdi vabamüürlased nagu ntx. Karis! Kes peavad oma "vanemate vendade" käske täitma. Ka siis, kui käsk on kuritegelik. PS. Karis kutsuti ju Davosi kohtumisele, mis on vabamüürlaste üritus!
to Urmas 23. juuni 2022 13:49
Küsi samuti seda ka NATO käest kui palju sõdureid langes mõtetus Afgaani sõjas . Mõtetu raha raiskamine oli seal , et pärast lihtsalt suures segaduses pea laiali minema joosta . Kellele või millele seda kõike vaja oli . Sama lugu on Ukrainaga , aitame , saadame sõjatehnikat , laskemoona . See ei tähenda midagi muud kui konflikti leegikest pikalt , pikalt hõõgumas hoida .
Urmas 23. juuni 2022 14:17
Küsi seda Venemaalt! Palju NSVL kümne aastases Afganistani sõjas oma noori poisse magama pani ja palju raha kaotas!
wiki 23. juuni 2022 14:23
Nõukogude-Afganistani sõjas sõdis ka 1652 tollasest Eesti NSV-st ajateenistusse kutsutud meest, kellest 36 hukkus.
Ruts 23. juuni 2022 13:48
sorry, aga arvestades mis siin riigis toimub, siis mina panen esimesel võimalusel jooksu.
ää 23. juuni 2022 14:06
tänapäeval on pagulased oodatud. mingi häbiasi see pole.
Aga 23. juuni 2022 14:19
jookse juba praegu ja ruttu.
Urmas 23. juuni 2022 14:29
Mine ja jookse, aga enne loobu kodakondsusest. Tee seda juba homme! Sellise jaoks ma sotsiaalmaksu raisata ei taha! Minu sotsiaalmaksust maksaks riik sellisele vajadusel toetust ja abiraha??? WTF?
Piuks 23. juuni 2022 14:48
Siis loobun, kui rindkere eeskuju näitab
random 23. juuni 2022 14:52
to Urmas:Sina minu sotsmaksu ei maksa,mina ise maksan ja 5töölise oma veel.Ja võimalik et sinu oma ka.Ära õelutse lihtinimesega.toredat võidupüha!
Ja 23. juuni 2022 18:18
kodakondsusest pole vaja loobuda, sest peale rynnakut seda riiki enam ei eksisteeri. Kahjuks saame seda näha.
XYZ põlvkond 23. juuni 2022 13:40
Mitte keegi ei hakka Natot ja ELi ründama, kui need ei tee ise esimesi samme. Lugege ja kuulake viimase 5 aasta Vene poliitanalüütikute avaldusi. Infomüra on seal palju, kuid sisu saab välja noppida. Lühidakt: plaan on ELi ja Natot majanduslikult ja poliitiliselt välja kurnata, mis toob kaasa loomulikke muutusi.
Viimastel aastatel 23. juuni 2022 13:37
proovisid nii mõnedki kaitsta põhiseaduslikku korda. Aga need, kes üritasid, aeti koerte ja politseinike poolt laiali. Väänati, alandati, trahviti. Ja nüüd kutsub president uuesti avaldama põhiseadusliku korra muutjatele omaalgatuslikku vastupanu.
BUH 23. juuni 2022 13:35
KARIS PALJU MAKSAB ÜHE SÕDURI ELU, PALJU MAKSAB SEE MAA SIIN KORALDADA SÕDA, PALJU SEE KÕIK MAKSAB HÄÄVITADA TERVE VÄIKSE EESTI
Urmas 23. juuni 2022 13:38
Mine ... vene kirjaoskamatu junn, mida sõduri elu maksab küsi Putinilt!
Vene sõduri elu ei maksa küll 23. juuni 2022 13:41
Urmas 23. juuni 2022 14:03
See riik kuulub venelastele??? Venemaa kuulub Soome-Ugrilastele Venemaa võis olla Kiievi Rus, aga mitte praegune varastatud maa. Eestimaa kuulub eestlastele. Mul on hea meel, et Hitler toona nii palju vene ... hävitas ja loodan, et NATO teeb varsti sama!
to BUH 23. juuni 2022 14:19
Olen sinuga paljus nõus, ent Eestimaa on siiski eestlaste oma!
to BUH 23. juuni 2022 14:35
Uuri vanu kaarte, juba kiviajal ja nooremal rauaajal elasid siin eestlased. Meist idas elasid vadjalased ja isurid. Venelast siinmail ei olnud.
Ee 23. juuni 2022 14:57
Aga igaljuhul on venemaa toonud Eestile anult halba läbi ajaloo. Puutini tatikas ei ole erand.
BUH 23. juuni 2022 17:47
NÜÜD TEEVAD EESTI AJALOO, VALED OTSUSED VIIVAD EESI OTSE PÕRGUSE
Ee 23. juuni 2022 18:25
Igatahes puutin oma tee põrgusse kindlustanud gitlerile seltsi.
Ee 23. juuni 2022 18:33
Lisaks on puutin argpüks kes kardab juba sõna NATO mis teeb tal vedelaks. Isegi väikest Eestit kardab puutin ja terve Venemaa. Aga mis teha, Venemaa peab leppima et tal selline agressor nagu Eesti kõrval ja oma kaitsekulutusi tõstma. Eesti kohe tuleb ja vallutab teid ära. Värisege.
hmm 23. juuni 2022 13:34
rääkis kuidas eestlased ei paindu võõra ees, samas propaganda surus paraadil kõigile ukraina lipud rinda nagu me oleks ukrainlased, sama ei pidanud tegema ei läti, leedu ega nato sõdurid. eestlane tõesti ei painud võõra ees, aga nomenklatuur paindub igaühe ees. kui venemaa peaks ründama moldaaviat, kas siis ukraina lipu kõrvale paneme ja moldaavia lipu rinda? ENSV kestab edasi, ei ole mingit vabariiki ega vabadust ise neid asju otsustada.
Umm 23. juuni 2022 13:41
Jobu! ENSV ajal oli riigikeel vene keel ja oli lausorjus! Venestamine! Eestlaste massiline küüditamine, tapmine. Preagu on võrreldes selle lolluse ja jõhkrusega paradiis!
fossiil 23. juuni 2022 13:54
NSV Liidu ajal oli riigikeel eesti keel. Haridus, sealhulgas kõrgharidus olid eesti keeles. Vene keel domineeris teatud valdkondades - raudteel, suuremates tööstusettevõtetes jm. Analoogselt inglise keelele praegult. Sa paned juba segast nagu see buratiino keda KGB olevat äbi akna jälginud. Ära nii tihedalt omale vala, pikad pühad alles ees.
hmm 23. juuni 2022 14:03
minu teada on vene keel eesti mitte ametlik riigikeel tänase päevani. venestamine on meil samuti kõikjal, sest isegi kinos on nüüd välismaa filmid pandud vene keelde. lollust on meil isegi rohkem kui vene ajal, sest siis võis tõesti süüdistada moskvat, aga nüüd ainult iseennast. aga eesti on kahjuks ikkagi ENSV, mitte vabariik. nomeklatuur on võimul, kui midagi ei meeldi, siis oled kremlimeelne ja tuleb küüdidata venemaale eks.
Urmas 23. juuni 2022 14:07
ENSV ajal sai poes sõimata, et suur poiss ja mida sa tsuhhnaade keeles räägid, räägi inimeste keeles. Tööl pandi kohe paika, et räägi vene keeles. Polikliiniku registratuuris küsi vene keeles jne...
Urmas 23. juuni 2022 15:22
Tänapäeval ei ole nii, et sa pead. Minule tänapäeval meeldib. Piirid on lahti, kui tahan kandideerin Soome tööle. Eestis on ka selline töötajate poputamine. Vene ajal oli ehtne pärisorjus. Praegu on oskustöölise töötasu tootmises alates 2500. Pluss tasuta lõuna, kohv, tee, mineraalvesi jne... Kes saab vähem, siis tuleb kooli minna, omandada eriala, lihtsalt abitöölisele ei maksa keegi!

Heiki 23. juuni 2022 13:24
Mina ei võitle reformi,kesk,sotside suguste eest ,kes on teinud kõik siin et elu on võimatu ja hirmkallis.Eestit ei ole ammu juba on ainult brüsseli kolgas.
Umm 23. juuni 2022 13:34
Kas on valikut? Minul küll halb elada ei ole! Kes sõja korral küsib, kui ei võitle, saad kuuli või silmuse.
23. juuni 2022 13:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Seekord 23. juuni 2022 13:28
olen sinuga nõus, BUH.
Urmas 23. juuni 2022 13:45
Euroopa liit on ühtsem kui varem ja NATO samuti. Ukraina on ka ühtsem kui varem. Soome-Rootsi ei oleks esitanud NATO liitumisavaldust varem. Saksamaa, USA, Inglismaa saatnud nii suures koguses sõjalist abi. Vaatame mis Venemaa aasta pärast räägib.
To buh 23. juuni 2022 14:46
Putin on oma käed juba määrinud tšetšeeni, Süüria, Gruusia , ukrainlaste verega. Putin on mõrtsukas.
23. juuni 2022 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuld 23. juuni 2022 13:18
täselt minu mõte ..a la refide ja sotside rahva solkimine ja piinamine ainult...evrer sellise Eesti eest
Urmas 23. juuni 2022 13:19
Kas on sõja korral valikut? Kui teatad, et ei kavatsegi, siis saad tina või silmuse. Kui oled patsifist, siis antakse labidas ja lähed eesliinile tule all kaevikuid kaevama! Armee on käsk ja mida sina arvad ei huvita kedagi! Miks mina peaksin sellise ara nahahoidja pärast oma eluga riskima?
to Urmas 23. juuni 2022 13:23
Valik on alati olemas. 1944 lahkus suur osa rahvastikust raja taha. Ka momendil saab seda teha ning minna tuleks kohe, enne kui on hilja.
Urmas 23. juuni 2022 13:25
Vaatasin Soome filmi "Talvesõda" seal oli tseen kus käsu mittetäitjad vedasid ise oma kirstu ja oli lühike käsklus, seis ja desertöörid lasti maha. Riigil ei ole muiduleivasööjaid vaja! Teised ei pea nende eest rabelema ja nad on riigile koormaks! Sõja ajal ei küsi keegi mida sa arvad! Kui käsku ei täida, siis oled riigireetur ja käitutakse nagu reeturiga. Punkt!
Urmas 23. juuni 2022 13:32
1944a. Oli suurem osa eesti meestest Waffen SS ja andis Punaarmeele Narva ja Sinimägede all .... Eestlased hoidsid üle 6.kuu rinnet. Au julgetele meestele!
hmm 23. juuni 2022 13:35
urmas: sõja korral läheb valitsus eksiili, seda võid ka sina teha, lähed eksiili. kui sõda on läbi, siis tuled tagasi kui soovid, kui mitte, siis mitte.
Jah 23. juuni 2022 13:40
Urmas, kuid lisaks eestlastele võitlesid seal ka Wehrmachti üksused. Eestlased üksi ei oleks suutnud Venet nii pikalt tagasi hoida. Kui pikalt suudaks Eesti venet tagasi hoida, kui NATO tuleb appi poole aasta pärast? Ukraina sõda on kestnud 120 päeva.
Urmas 23. juuni 2022 13:52
Kui vene on praegu Ukrainas hõivatud, siis oleks õige hetk saata just praegu oma rohelised mehed Narva taha ja taastada õige riigipiir. Ups, juhtus! Ja hakkab juhtuma kui naaber korralikult ei käitu!
Urmas 23. juuni 2022 13:55
Eesti ei ole sõlminud Venemaaga piirilepingut. Tartu rahuga sõlmiti vaherahu, siis nüüd oleks aeg selg sirgu ajada, nagu Leedu tegi ja taastada Põhiseaduse järgne piir. Venemaa ei hakkaks NATO vastu sõdima, seda enam, et ta on Ukrainas hõivatud!
OK Urmas 23. juuni 2022 14:01
oletame, et teemegi nii. Eesti on NATO riik. Venele tähendab see seda, et NATO ründab ning siis lõhnab juba tuumasõja järele.
pensionär 23. juuni 2022 13:07
Mõned aastad tagasi ütles käitseväe teabeohvitser Andrei Hvostov kordusõppustel kogetu põhjal, et eestlased on väga võimekad missioonil viibides, ehk siis suudavad edukalt demokraatiat eksportida. Kodus jäävad aga hätta kui on vaja kohalikku demokraatiat kaitsta.
Eesti 23. juuni 2022 18:31
on kirp karu p3rz3s. Mökurahvas. Ei saa omas kääbusriigiski asju korda, nagu liivakastis. 31aastat maiäss..
Kaitske ise 23. juuni 2022 13:03
Eu wabariiki,elamisväärne see riik küll enam pole tänu meie poliirikutele valitsuses
Isegi täna ei suuda "erutust" varjata 23. juuni 2022 13:10
Põhjakiht, uusmaasaajad ja lumpenproletariaat on alati himustanud teiste vara, sama ka siin see "kaitske ise"!
Piuks 23. juuni 2022 14:58
Kommunistlik programm on alati lubanud kõigile vastavalt vajadustele. Paraku on alati samad näod/ suguvõsad, kelle vajadused on teistest suuremad. Ma ei räägi võõra vara himustamisest vaid ära võtmisest.
kodanik 23. juuni 2022 12:59
Kahju,et president ei rääkinud ,kelle vastu me vabadussõjas võitlesime.Ja kahju et suurem osa kõnest oli pühendatud Ukrainale,vaja oleks olnud puudutada oma riigi põletavaid teemasid.Kas president ikka saab aru,et Ta on kogu Eesti rahva president,mitte Brüsseli suuvooder nagu praegune ebaseaduslik peaminister... Head võidupüha ja jaanilaupäeva kõigile!
kremli trollile 23. juuni 2022 13:12
Mida sinusugune vingukott teab vabadussõjast!
Piuks 23. juuni 2022 14:59
Näiteks seda, et seda pidasid meie esiisad ja mitte Ukraina vabastamiseks ega Brüsseli meeleheaks.

.... 23. juuni 2022 12:50
Mis mind häirib on see, et alati võtavad sellistel teemadel sõna need, kes ise oma jalga lahinguväljale ei tõsta, kui olukord seda nõuab. Kuskilt kaugelt on alati hea karjuda läbi meedia, et võitleme viimse meheni.
n 55 23. juuni 2022 12:53
Ott 23. juuni 2022 12:37
Kaja Kallas rääkis Financial Timesi ajakirjanikele kolmapäeval, et NATO hetke kaitseplaan kolmele Balti riigile on appi tulla neid vabastama 180 päeva pärast sissetungi algust. 180päeva! Nii et bb Balti riigid.
Smv 23. juuni 2022 12:46
See on üks suvine päev kui orkid üle narva silla tulevad.
Ott 23. juuni 2022 12:48
180 päeva peale sissetungi ei ole NATO-l enam midagi vabastada. Järelikult kogu see NATO-le lootmine oligi üks suur mõttetus. Hukule oleme määratud.
Kallas on järelikult 23. juuni 2022 13:24
Kuna 23. juuni 2022 13:32
perekond Kallased valetanud ei ole?
Esimene 23. juuni 2022 18:34
pauk käib Leedus, siis pange jugama.
Tore uudis Presidendilt 23. juuni 2022 12:36
Pühadeks hirmutame eesti rahvast! Kas üks päev puhkust ei võiks olla, Ukraina sõjast?
T.-H. Ilves 23. juuni 2022 18:35
4 tunniga on köik läbi.
kas 23. juuni 2022 12:36
su aju pole veel vastu võtnud et sõda on ukse taga,põhilöögi võttis vastu ukraina,aga tuleb see sõda ka meile,nii et mida vinguda,kas oleme valmis isamaad kaitsma? kardan et ei,tölle on palju,kes muidu kõvad mehed...
Smv 23. juuni 2022 13:01
Küll ta siis aru saab kui vene kirsaga p. antakse.
xmx 23. juuni 2022 12:32
Juba jagatakse vene-keele õpikuid.

Ocal 23. juuni 2022 12:27
Peaaegu pool kõnet oli Ukraina teema , hoolitsege eelkõige oma inimeste eest . Kas Zelenskõi on ka öelnud , et kuhu ta need üle kahesaja miljoni euro pani - Eesti maksumaksjate raha . Nii suurele riigile oli see summa nagu veetilk kuumal pliidil , aga Eesti jaoks suur raha .
Kreisiraadio 800 miljonit 23. juuni 2022 18:36
Mei tea kus raha on, raha on otsas...
naerukoht 23. juuni 2022 12:26
reffe ja sotse mina kaitsma ei hakka
Meie pere mehed 23. juuni 2022 12:54
Kallase Valitsust kaitsma ei lähe, sest see Valitsus, ei kaitse eesti rahvast ega riiki... Nülib viimase naha seljast. Eestit, ei ole ammu enam.. On Brüsseli ja Ameerika käsutäitjate riik! Arvate, et aitame Ukrainat, saates sinna miljardeid ja lademetes relvi... Sellega aitame pikendada sõda ja ukrainlaste tapmist. Ukraina oligarhidel on oma rahvast täiesti suva nagu meie rikkuritel. Kas keegi, kontrollib , kuhu kaovad Ameerika antud miljardid, sest nende huvides see sõda Venemaaga käib, ainult valel pinnal.
Urmas 23. juuni 2022 13:09
Kas sõjaseisukorras küsib keegi??? Kui sõdima ei lähe, oled riigireetur ja karistus kuul või silmus, heal juhul lähed labidaga eesliinile kaevikuid kaevama. Miks mina peaksin selliste ludride nahahoidjate pärast oma verd valama? Kas need on mehed?
Urmas sa ise ei saa aru 23. juuni 2022 13:26
Et oled kellegi käpiknukk?
Tänapäeval 23. juuni 2022 12:22
õiget lahinguvälja ei tulegi, Putini sõdurid lasevad kaugelt rakettide ja mürskudega kõik sodiks.
Nii on 23. juuni 2022 12:56
Ja pärast tulevad käed taskus
Ollo 23. juuni 2022 13:53
Lausa kibelen autorollot ja ärma talu kaitsma.
aga kui nii 23. juuni 2022 12:10
siis lööge Tapalt need välis-sõdurid minema ! mis tarvis neil seal eesti maksumaksja kulul üldse on aeleda ?! NATO või asi - ptüi !
5. kolonn 23. juuni 2022 13:16
üks vatnik juba närvitseb
Liivimaa Henrik 23. juuni 2022 12:09
Niipalju peaks ikka mäletama et Ukraina sõda algas 2014 a Maidani riigipöördega.
sõda 23. juuni 2022 12:38
algas roheliste vene mehikeste donbassi ja krimmi okupeerimisega,mida sa valetad siin,punane,kasi oma venemaale!
Smv 23. juuni 2022 13:04
Meil hakkab ka roheliste mehikestega, aga siin pool peipsit.
Venemaale 23. juuni 2022 18:39
pole enam vaja minna, venemaa tuleb ise siia.
ausalt öeldes 23. juuni 2022 12:06
Vaat sellise riigi eest ei anna mina oma juuksekarvagi.Sõdigu see eliit kes sõja siia toob oma ärplemiste ja olematu diplomaatiaga.Sõja korral hukkuvad ju tavalised inimesed,valitsejad varjuvad niiehknii kuskil punkris ja ässitavad edasi.Tõde.
ära anna, 23. juuni 2022 12:19
pärast annad elu Putini eest.
Urmas 23. juuni 2022 13:05
Kas sõjaseisukorras küsib keegi??? Kui sõdima ei lähe, oled riigireetur ja karistus kuul või silmus, heal juhul lähed labidaga eesliinile kaevikuid kaevama. Miks mina peaksin selliste ludride nahahoidjate pärast oma verd valama?
xmx 23. juuni 2022 11:55
Kõigepealt peab selle vabaduse looma, mida tasub lahinguväljal kaitsta.Praegune meenutab pigem N-euro laulu "õnnetute maa"

to tuumast , 23. juuni 2022 11:55
23. juuni 2022 11:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Urmas 23. juuni 2022 13:14
Ise selle valisid! Kes on rahvast petnud? Venemaa oligarhide taolist varastamist ei toimu. Reps varastas, aga ta on kohtu all. Eestis nii julmalt ja ülbelt varastada ja võimu kuritarvitada ei saa nagu Venemaal.
Urmasele 23. juuni 2022 13:43
Ka Ukrainas ja venemaal lähevad moosivargad kohtu alla.Oligarhid ja kümne miljoni- või sadamasidrunite tinistajad õitsevad ülbelt edasi.
To Urmas 23. juuni 2022 21:51
Ime fallost oma möga ajades,määri see pätiriik pähe,pole iialgi valinud pätte,
Nagu küla koerala... 23. juuni 2022 11:45
Sellise riigi eest, kes oma rahvast kotib, küll sõtta ei lähe. Kindlustagu esmalt elamisväärne elu kõige väetimatele, siis vaatame edasi...
Ära mine, 23. juuni 2022 11:50
siis vallutatakse riik ära ja küll Putin siis saadab su enda eest sõdima :).
Umm 23. juuni 2022 12:07
Kindlusta ise endale elamisväärne elu!!! Õpi esmalt elukutse, mis toob leiva lauale... Riik, see oleme meie kõik ja mina olen oma eluga praegu küll rahul. Kas tahad, siia Putini lollust ja Venemaa vaesust? Siis on parem?
valijamees 23. juuni 2022 12:15
Ega siin ongi valikud et kas olla Putini Euraasia liidu nägu või Kallase Euroopa liidu p r se. Mõlemil variandil on omad head ja vead.
valijamehele 23. juuni 2022 12:21
ei tea, mis selles Putinis head on?
valijamees 23. juuni 2022 13:18
No Kallase Kajaga võrreldes on Vovotshka ikka päris muhe taat.
23. juuni 2022 11:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ja alustage asja tuumast 23. juuni 2022 11:39
Putinile oleks pidanud juba ammu poöiitmõrva korraldama mitte süütuid inimesi kahurilihaks lähetama